اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی ساوه و زرندیه همزمان

رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه از برگزاری انتخابات نظام پزشکی و مشخص شدن نفرات هیئت مدیره خبر داد.

برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی ساوه و زرندیه همزمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی مصری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این انتخابات روز گذشته و همزمان با سراسر کشور در ساوه نیز برگزار شد گفت: هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی ساوه در محل ساختمان این مرکز با حدود ۷۳۳ واجد شرایط رأی ریزی از بین پزشکان و دندان‌پزشکان، ماما، داروساز، علوم آزمایشگاهی و سایر رشته‌های پروانه دار برگزار شد.

وی افزود: در پایان این انتخابات ۱۷ نفر به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره نظام پزشکی انتخاب شدند که در این بین ۱۰ پزشک، ۲ دندان‌پزشک، ۲ داروساز، ۱ ماما، ۱ نفر از علوم آزمایشگاهی و ۱ نفر نیز از سایر رشته‌های گروه‌های پروانه دار برگزیده شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد: متولی برگزاری این انتخابات وزارت بهداشت است و اعضا هیئت نظارت انتخابات را هیئت مرکزی نظارت که متشکل از نماینده مجلس، نظام پزشکی، نماینده‌ای از وزارت بهداشت و سایر نمایندگان است انتخاب می‌کنند.

مصری انتخابات سازمان نظام پزشکی را در حیطه نظام سلامت مهم قلمداد کرد و گفت: اهمیت این انتخاباتبه این دلیل است که در ارتباط با مسائل صنفی، مقررات و بحث‌های انتظامی و رسیدگی به شکایات مردم و قصورات پزشکی ملزم به رسیدگی هستند.

به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه این انتخابات طی فاصله زمانی ۱۲ ساعت و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد که در پایان میزان زاده،  خوش‌خو،  عباسی دزفولی، موسوی خوش‌دل،  کریم زادگان، ممتازی، امین مقدسی، حافظی، فلاح، بشیری، حقیقی، کاظمی نسب، معتمدیان، عابدین، سرهنگ زاده، مهری رضایی، مهناز رنجبران برگزیده شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول