اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شورای نگهبان آماج حملات دشمنان خارجی و مزدوران داخلی است

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه شورای نگهبان یک نوع صافی و فیلتر برای جلوگیری از ورود افراد ناصالح و ناکارآمد به بدنه نظام است، گفت: اگر امروز شورای نگهبان آماج حملات دشمنان خارجی و مزدوران خارجی قرار می‌گیرد نشان از اثرگذاری آن در بدنه نظام و انقلاب اسلامی است.

شورای نگهبان آماج حملات دشمنان خارجی و مزدوران داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه در دعا کردن دیگران خساست به خرج ندهید، اظهار کرد: دعا در حق هم‌نوع مستجاب بوده و این دست از دعاها زودتر برآورده می‌شوند. 

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه هفته بهزیستی و سال‌روز تأسیس تأمین اجتماعی را پیش‌رو داریم، گفت: خیرین و افراد غنی مراکز بهزیستی و خیریه‌ها را دریابند؛ چراکه آن‌ها به افراد بدسرپرست، معلول و بی‌سرپرست ازجمله زنان سرپرست خانواده خدمات ارائه می‌دهند. 

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه ۲۶ تیر سال‌روز تأسیس یک نهاد انقلابی به نام شورای نگهبان است، بیان کرد: شورای نگهبان یک نوع صافی و فیلتر برای جلوگیری از ورود افراد ناصالح و ناکارآمد به بدنه نظام بوده و هر تصمیمی که در شورای نگهبان گرفته می‌شود قانونی و لازم‌الاجرا است. 

وی با بیان اینکه از شورای نگهبان انتظار داریم بدون توجه به حواشی به کار خود با قوت و قدرت بیشتر ادامه بدهد، تصریح کرد: اگر امروز شورای نگهبان آماج حملات دشمنان خارجی و مزدوران خارجی قرار می‌گیرد نشان از اثرگذاری آن در بدنه نظام و انقلاب اسلامی است. 

حافظ‌نیا ضمن‌گرامی‌داشت سال‌روز تأسیس نیروی انتظامی در ۲۷ تیر افزود: نیروی انتظامی یک نهاد انقلابی بوده و انتظار ما از مأموران نیروی انتظامی این است که در برخورد با مسافد اخلاقی و معضلات اجتماعی ازجمله بدحجابی و بی‌حجابی با قدرت بیشتر ورود کنند. 

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه تلاش شبانه‌روزی برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مقابله با ویروس کرونا باید در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم قرار گیرد، گفت: رئیس‌جمهور منتخب و کابینه دولت سیزدهم با عقب‌ماندگی‌های خواسته و ناخواسته، عمدی و سهوی دولت تدبیر و امید را پی‌گیری و مرتفع کند. 

به گزارش فارس، تسلیت ایام شهادت امام محمد باقر (ع)، برگزاری دعای عرفه در محوطه مزار شهدای گمنام، اقامه نماز عید قربان در محوطه مسجد محمد رسول الله (ص) و تذکر به مسافران مردی که پوشش اسلامی را رعایت نمی‌کنند از دیگر مباحثی بود که در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته آستارا مطرح شد. 

انتهای پیام /۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول