اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آغاز مرحلهٔ پنجم طرح شهید سلیمانی در قزوین / مشارکت در تسریع واکسیناسیون

معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین گفت: در مرحلهٔ پنجم طرح شهید سلیمانی، بسیجیان متخصص جامعهٔ پزشکی و آموزش‌دیده در بحث واکسیناسیون مشارکت خواهند داشت تا واکسیناسیون عمومی با سرعت بیشتری انجام شود.

آغاز مرحلهٔ پنجم طرح شهید سلیمانی در قزوین / مشارکت در تسریع واکسیناسیون

حبیب‌الله سیاهکالی‌مرادی، معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: طرح شهید سلیمانی در سال گذشته در ۴ محور حمایتی، نظارتی، رهگیری و مراقبتی فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح در قالب ۲۸۸ تیم‌ رهگیری شکل گرفت و ۴۹ تیم مراقبتی نیز جهت مراقبت از بیماران کرونایی در منازل تشکیل شد.

وی ادامه داد: ۱۴ مرکز موقت تست کرونا در استان راه‌اندازی شد که ۸ مرکز تست‌گیری در قزوین و بقیه نیز در سایر شهرستان‌ها قرار دارند.

مرادی عنوان کرد: جهت انجام تست کرونا در درمانگاه پاکروان سپاه نیز یک مرکز راه‌اندازی شد که تاکنون‌ ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر جهت تست PCR مراجعه کرده‌اند.

 معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین با بیان این‌که در مرحلهٔ پنجم طرح شهید سلیمانی هم‌چنان اقدامات قبلی ادامه خواهد داشت، بیان کرد: در این مرحله بسیجیان در  بحث واکسیناسیون نیز مشارکت خواهند داشت تا واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود. 

وی تأکید کرد: تیم‌های بسیج در زمینهٔ واکسیناسیون آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در انتظار دریافت واکسن‌ها جهت واکسیناسیون عمومی هستیم. 

مرادی در پایان تصریح کرد: به‌دلیل این‌که واکسیناسیون بحث تخصصی است از ظرفیت بسیجیان متخصص جامعهٔ پزشکی در این زمینه بیشتر  استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول