اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اقدامات قرارگاه شهید سلیمانی ادامه پیدا خواهد کرد/پایگاه‌ها پیشانی خدمات‌رسانی سپاه هستند

فرماندۀ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: قرارگاه شهید سلیمانی در ایام کرونا به کمک وزارت بهداشت آمد، چرا که در برخی از اقدامات برای مقابله با شیوع بیماری نیاز به تأمین نیروی انسانی و حضور مقتدرانه در زمینه‌های گوناگون داشتیم، این اقدامات و همکاری ادامه پیدا خواهد کرد و در روز گذشته نیز در این زمینه جلسۀ ویدئوکنفرانسی با وزیر بهداشت برگزار شد و با توجه به نمودار شدن پیک جدید قرارگاه‌ها پای کار آمدند.

اقدامات قرارگاه شهید سلیمانی ادامه پیدا خواهد کرد/پایگاه‌ها پیشانی خدمات‌رسانی سپاه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رسمتعلی رفیعی‌آتانی فرماندهٔ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در نشست خبری که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه باید فرماندهٔ سپاه صاحب‌الامر(عج) را در میان خود ببینند، ما برای حرکت به رسانه‌ها نیاز داریم زیرا امروز سروکار ما با افکار و اندیشهٔ انسان‌ها است و تبیین‌کننده و شکل‌دهندهٔ آن رسانه‌ها هستند.

سردار رفیعی‌آتانی عنوان کرد: اصحاب رسانه امروز رزمندگان خط مقدم جنگ نرم و آگاهی‌بخشی هستند، لذا ما اصحاب رسانه را ابزار نمی‌دانیم، بلکه آن‌ها را پیوند ناگسستنی سپاه و ملت می‌دانیم، لذا برای پیشرفت اهداف متعالی ملت و برای تنفس راحت جامعه و حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلابی به رسانه‌ها نیاز داریم.

فرماندۀ سپاه صاحب‌الامر(عج) اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب است، لذا باید دانست این نهاد برای انقلاب و فرزند ملت ایران است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، سپاه را مولود نیازها و ضرورت‌های انقلاب اسلامی خواند و افزود: در دوران تثبیت انقلاب اسلامی، کشور آبستن حوادث خطرناکی بود، گروه‌های تروریستی، تفاله‌های رژیم سابق در کنار طراحی آمریکای جنایت‌کار باعث آشوب در خیابان‌های تهران و ایجاد غائله در گنبد، کردستان، سیستان و آذربایجان شد، اما فرزندان معنوی امام(ره) در این برهه وارد صحنه شدند و گفتند ما از انقلاب پاسداری و حفاظت می‌کنیم.

این فرماندۀ سپاه عنوان کرد: فرزندان ملت در سپاه آمادۀ شهادت هستند تا از ملت حفاظت و پاسداری کنند، لذا ما در راه رسیدن و تحقق آرمان‌ها حاضریم برای این ملت فدا شویم.

فرماندۀ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: احیای پایگاه‌ها برنامۀ اصلی سپاه صاحب‌الامر(عج) خواهد بود و ما معتقدیم پایگاه‌ها امروز باید پیشانی خدمات‌رسانی سپاه به مردم باشند، همان‌گونه که این پایگاه‌ها در ایام کرونا در قرارگاه شهید سلیمانی پای‌کار آمده و محل ارائۀ خدمات گسترده بودند.

وی افزود: پایگاه‌ها در همسایگی مساجد و همسایهٔ شما در محلات هستند و با مردم در مسیر خدمت‌رسانی حرکت پرشتاب خواهند داشت.

سردار رفیعی‌آتانی عنوان کرد: بسیج اقشار صدا و رسانۀ سپاه است، لذا با ظرفیت عظیم و تخصص‌هایی که دارد می‌توانند منشأ خدمات و کمک بزرگی برای مردم باشند.

این مسؤول خط قرمز سپاه پاسداران را خط قرمز انقلاب و مردم معرفی کرد و افزود: مأموریت سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و هرجا که این دستاوردها آسیبی ببیند یا تهدیدی علیه منافع انقلاب و مردم باشد سپاه آن‌جا برای پاسداری حضور دارد.

این فرماندۀ سپاه ادامه داد: در مسائل سیاسی سپاه ابداً در ارتباط با مصادیق کاری ندارد، اما مطابق قانون اساسی سپاه دولت برآمده از رأی مردم را حمایت خواهد کرد و در استان قزوین نیز ما هر کجا که نیاز به کمک و یاری باشد در خدمت خواهیم بود.

فرماندۀ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس پیرامون ادامۀ خدمات قرارگاه شهید سلیمانی در ایام کرونا اظهار کرد: قرارگاه شهید سلیمانی در ایام کرونا به کمک وزارت بهداشت آمد، چرا که در برخی از اقدامات برای مقابله با شیوع بیماری نیاز به تأمین نیروی انسانی و حضور مقتدرانه در زمینه‌های گوناگون داشتیم، این اقدامات و همکاری هم‌چنان ادامه پیدا خواهد کرد و در روز گذشته نیز در این زمینه جلسۀ ویدئوکنفرانسی با وزیر بهداشت برگزار شد و با توجه به نمودار شدن پیک جدید قرارگاه‌ها پای‌کار آمدند.

وی افزود: ما در سپاه ۲ مرکز درمانی خود را به‌صورت کامل در اختیار وزارت بهداشت قرار داده و برای اقدامات مربوط به واکسیناسیون عمومی نیز همکاری کاملی خواهیم داشت و پرقدرت در کنار وزارت بهداشت ایستاده‌ایم.

سردار رفیعی‌آتانی در پایان عنوان کرد: بخش عمدهٔ فعالیت بسیج در قرارگاه شهید سلیمانی کمک مؤمنانه است که مانند گذشته با قدرت و توان پای‌کار خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول