اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اهدا ۱۱۵ تبلت به دانش آموزان نیازمند دره‌شهری

رئیس کمیته امداد شهرستان دره‌شهر گفت: از سال گذشته تاکنون تعداد ۱۱۵ تبلت به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان مددجو و نیازمند این شهرستان اهدا شده است.

اهدا ۱۱۵ تبلت به دانش آموزان نیازمند دره‌شهری

سیدکاظم طاهری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به تازگی تعداد ۱۸ دستگاه تبلت به دانش آموزان مددجو و نیازمند در این شهرستان اهدا شده و این تعداد تبلت با همکاری کمیته امداد و مشارکت خیرین تهیه و به دانش آموزان نیازمندی که از قبل شناسایی شده‌ و فاقد تبلت و یا وسایل کمک آموزشی هوشمند بوده‌ تحویل داده شده است.

وی در ادامه از تبلت دار شدن تعداد ۱۱۵ دانش آموز مددجو و نیازمند این شهرستان از سال گذشته تاکنون خبر داد و افزود: توزیع این تعداد تبلت به میمنت کنگره گرامیداشت سه هزار شهید استان و ۱۱۵ شهید دره‌شهری صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد دره‌شهر همچنین گفت: برای تهیه این تعداد تبلت تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد و خیرین نیکوکار هزینه شده است.

طاهری افزود: با توجه به اینکه هنوز هم بسیاری از دانش آموزان نیازمند و مددجو در این شهرستان فاقد لوازم کمک آموزشی هوشمند هستند از افراد خیر و نیکوکار این شهرستان می‌خواهیم در این امر خیر و خداپسندانه کمیته امداد را همراهی کنند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول