اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع ۲۲۱ دستگاه گوشی و تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت: دویست و بیست و یک دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به ارزش هفت میلیارد و هفتصد و نوزده میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند استان ایلام توزیع شد.

توزیع ۲۲۱ دستگاه گوشی و تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی

رضا زینی‌وندمقدم مدیرکل آموزش و پرورش ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: با مشارکت خیرین نیکوکار و فرهنگیان استان از ابتدای سال تحصیلی جدید 221 گوشی هوشمند و تبلت به ارزش هفت میلیارد و هفتصد و نوزده میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند ایلامی توزیع شد.

وی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در شرایط کرونایی و مجازی شدن کلاس‌های درس،  بیش از هر زمان دیگر نیاز به گوشی‌های هوشمند و تبلت برای آموزش حس شده است؛ لذا در این میان بسیاری از دانش آموزان از بضاعت مالی مناسبی برخوردار نبوده و عملا از آموزش مجازی محروم شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تصریح کرد: در این بین مدیران مدارس، دانش آموزان فاقد گوشی را معرفی کرده و از مبلغ جمع آوری شده، گوشی و تبلت به صورت رایگان در اختیار آنان قرار داده شد.  

وی خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم در سراسر کشور این همدلی و همراهی استمرار داشته باشد تا شاهد روزی بود که هیچ دانش آموزی به خاطر نداشتن گوشی هوشمند از تحصیل جا نماند.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول