اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشکل قطعی آب در سبزوار به‌زودی برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: پیش‌بینی می‌شود که طی ۱۰ ساعت آینده مشکل قطعی آب در سبزوار برطرف شود.

مشکل قطعی آب در سبزوار به‌زودی برطرف می‌شود

حسین ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: درپی قطعی آب طی دو روز اخیر در سبزوار علاوه بر گرمای بیش از حد دما از تمامی شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم جریانی در شبکه انتقال آب ایجاد کنیم، باید فشار مصرف آب را کاهش دهیم و از مردم عزیز تقاضا می‌کنم که در این باره مساعدت کنند، افزود: سعی این شرکت این است که در کمترین بازه زمانی مشکل قطعی یا کمبود آب برطرف شود و مردم عزیز در تنگنای تأمین آب قرار نگیرند.

وی ادامه داد: حادثه به وجود آمده در خط انتقال آب شهر سبزوار در محدوده روستای استیر است و قطع و وصل شبکه برق سبب بروز اینگونه اتفاقات برای شبکه انتقال آب می‌شود.

ریاضی تصریح کرد: خادمین مردم عزیز در شرکت آب و فاضلاب سبزوار با تمام توان به دنبال حل مشکل قطعی آب هستند که جریان آب برقرار شود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود که طی ۱۰ ساعت آینده مشکل قطعی آب در سبزوار برطرف شود و هم‌اکنون در حال انجام تعویض لوله خط انتقال آب هستیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول