اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سبزوار با کمبود آب به میزان 300 لیتر بر ثانیه مواجه است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار با بیان اینکه ین شهرستان با کمبود آب به میزان 300 لیتر بر ثانیه مواجه است و خواستار تامین اعتبار مورد نیاز شروع پروژه آبرسانی (فاز3) از دشت بفره به سبزوار شامل هشت حلقه چاه و ایجاد تاسیسات مورد نیاز و اصلاح اضطراری فرسودگی حدود 200 کیلومترشبکه فرسوده توزیع آب شد.

سبزوار با کمبود آب به میزان 300 لیتر بر ثانیه مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای خراسان رضوی، حسین ریاضی در جلسه با نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت تامین آب این شهرستان را ارائه داد و اظهار کرد: آب شرب شهر سبزوار و روستاهای تحت پوشش آبفای شهرستان  از 85 حلقه چاه و منبع آبی تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار افزود: شرکت تبصره دو آبفای سبزوار در سال جاری با اصلاح شبکه، اجاره قنات و حفر و جابه جایی چاه با کمترین تنش و بحران در بین شهرستان‌های خراسان رضوی  از پیک مصرف آب تابستان با موفقیت گذر کرد.

وی با بیان اینکه سبزوار با کمبود آب به میزان 300 لیتر بر ثانیه مواجه است، خواستار تامین اعتبار مورد نیاز شروع پروژه آبرسانی (فاز3) از دشت بفره به سبزوار شامل هشت حلقه چاه و ایجاد تاسیسات مورد نیاز و اصلاح اضطراری  فرسودگی حدود 200 کیلومتر شبکه فرسوده توزیع آب شد.

ریاضی یکی از سیاست‌های آبفا سبزوار را شناسایی منابع جدید آب برای کوتاه کردن طول خطوط مجتمع‌های آبرسانی روستایی دانست و یادآورشد: شرکت آب و فاضلاب سبزوار وظیفه سقایی 137 هزار مشترک شهری و روستایی را برعهده دارد.

در این جلسه نمایندگان مردم سبزوار نیز خواستار اصلاح قانون قیمت گذاری فروش انشعاب و آب بهاء شدند و تاکید کردند: قیمت انشعاب و آب بهاء باید بر اساس میزان محرومیت یا برخورداری هر یک از مناطق تعیین شوند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول