اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لزوم مانع‌زدایی در شهرک صنعتی بابلسر

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران گفت: در راستای تحقق بخشیدن به منویات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در بحث اشتغال و تولید، برای رفع موانع تولید و مشکلات کارگان شهرک صنعتی بابلسر اقدام خواهد شد.

لزوم مانع‌زدایی در شهرک صنعتی بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران امروز در بازدید از شهرک صنعتی بابلسر در جلسه پیگیری موانع و مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان بابلسر، اظهار کرد: اهداف ما با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شد، تنظیم شده است.

وی افزود: برنامه‌های پیش رو سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در راستای تحقق بخشیدن به منویات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در بحث اشتغال و تولید، حمایت از تولیدکنندگان و قشر زحمتکش کارگر همواره مورد تاکید است و قطعا کار انقلابی و حرکت جهادی سرلوحه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران  است.

حسینیان همچنین از برگزاری جلسه مشترک با حضور مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران با اعضای هیأت مدیره شهرک صنعتی بابلسر جهت رفع مشکلات مطرح شده و رفع موانع تولید در این دیدار، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه بابلسر نیز پس از استماع گزارش و مشکلات شهرک صنعتی بابلسر از سوی مدیرعامل آن، نسبت به پیگیری لازم در جهت حل مشکل مالکیت زمین، برق و راه‌اندازی نیروگاه برق شهرک صنعتی طی روزهای آتی تاکید کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول