اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری جلسه اخوت کارگری در صنایع چوب و کاغذ مازندران/هیأت اندیشه‌ورز جایگزین اتاق فکر شد

فرمانده پایگاه بسیج صنایع چوب و کاغذ مازندرن گفت: جلسه اخوت کارگری جلسه‌ای است که می‌تواند اهداف کارگر و کارفرما را نزدیک کند و تشریک مساعی بین کارگر و کارفرما برای رسیدن به اهداف سازمان انجام شود.

برگزاری جلسه اخوت کارگری در صنایع چوب و کاغذ مازندران/هیأت اندیشه‌ورز جایگزین اتاق فکر شد

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج| ولی‌الله رضایی فرمانده پایگاه بسیج صنایع چوب و کاغذ مازندرن و رئیس هیأت اندیشه‌ورز سپاه کربلا استان مازندران درباره اقدامات در هفته بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در ایام هفته بسیج در صنایع چوب چندین برنامه که از قبل برنامه‌ریزی شده و به سپاه و بسیج اعلام شده بود اجرا و برخی نیز در حال اجراست.

وی با اشاره به برگزاری جلسه اخوت کارگری افزود: جلسه اخوت کارگری جلسه‌ای است که می‌تواند اهداف کارگر و کارفرما را نزدیک کند و تشریک مساعی بین کارگر و کارفرما برای رسیدن به اهداف سازمان است.

فرمانده پایگاه بسیج صنایع چوب و کاغذ مازندرن با بیان اینکه با نماینده ولی فقیه در مازندران و فرمانده سپاه کربلا دیدار داشتیم، خاطرنشان کرد: در هفته بسیج مسابقات فرهنگی و نشست‌های بصیرتی و پیگیری مشکلات و مسائل شرکت و ارائه آن به مدیریت ارشد شرکت نیز انجام خواهد شد.

رضایی در ادامه به برنامه‌های هیأت اندیشه‌ورز نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد فکر و اندیشه جدید در سازمان‌ها، هیأت اندیشه‌ورز جایگزین اتاق فکر شد که این هیأت دو هدف عمده دارد یکی اینکه بسیجیان همراه با سایر کارکنان ایجاد فکر و اندیشه نو داشته و آن را برای سازمان و رفع مشکلات سازمان به کار ببرند و اقدام دیگری که می‌توان انجام داد این است که مسائل و مشکلات سازمان‌ها احصا و به مدیران سازمان‌ها برای رفع مشکلات ارائه شود. 

وی ادامه داد: با این دو هدف ما سه سطح هیأت اندیشه‌ورز داریم که در سطح استان مازندران، یکی از آنها جلسه هیأت اندیشه‌ورز در داخل سازمان به ریاست فرماندهی پایگاه با دو هدف ذکر شده است که هر دو هفته جلسه تشکیل می‌شود، مسائل و مشکلات احصا شده یک نسخه به مدیریت ارشد شرکت و یک نسخه هم برای رئیس هیأت اندیشه‌ورز شهرستان ارسال می‌شود.

رئیس هیات اندیشه‌ورز سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه در سطح هیأت اندیشه‌ورز شهرستان‌ها هم جلسات ماهانه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات سازمان‌ها در آن جلسه بحث و بررسی می‌شود، مسائلی که مرتبط با خود شهرستان است ممکن است بتوانند مشکلات را در همانجا برطرف کنند اگر مسائل و مشکلات برطرف نشد رئیس هیأت اندیشه‌ورز شهرستان برای هیأت استان ارسال می‌کند.

رضایی افزود: هیأت اندیشه‌ورز سپاه کربلا استان هم هر سه ماه یکبار نشست‌هایی را برگزار می‌کند و پس از بررسی و تحلیل در مورد مشکلات و جمع‌بندی مسائل آن را برای رئیس سازمان بسیج کارگری استان ارسال و ایشان هم بر اساس سلسله مراتب به فرماندهی سپاه کربلا ارسال می‌شود و نهایتا برای ادارات و سازمان‌های مختلف جهت حل مشکلات اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در همین راستا هیأت اندیشه‌ورز استان مازندران تاکنون چهار جلسه را برگزار کرد و شاید بیش از ۵۰ مورد از مسائل و مشکلات سازمان‌ها در سطح استان مازندران جمع‌آوری و برای رفع مشکلات به رئیس سازمان بسیج کارگری استان ارسال شد.

رئیس هیأت اندیشه‌ورز سپاه کربلای استان مازندران افزود: امید است در سال جهش تولید بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب که امسال را به نام جهش تولید نامیدند، بتوانیم با برگزاری جلسات و بررسی مشکلات و تحلیل‌های مورد نیاز قدمی بر اساس منویات رهبری برداریم و همه ما برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی مفید باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول