اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اولین سی تی اسکن شهرستان قرچک افتتاح می‌شود

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک گفت: فردا اولین سی تی اسکن شهرستان قرچک در بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح می‌شود.

اولین سی تی اسکن شهرستان قرچک افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علی‌اصغر حق‌پرست رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با حمایت شرکت نسیم سلامت خاتم و کمک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسؤولان شهرستانی، روز پنجشنبه اولین سی تی اسکن شهرستان قرچک در بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح خواهد شد.

وی گفت: این مراسم با حضور دکتر زالی رئیس ستاد کرونای استان تهران و جمعی از مسؤولان شهرستان قرچک انجام می شود.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک ادامه داد: شهرستان قرچک با ۳۰۰ هزار جمعیت فاقد مرکز تصویربرداری پزشکی بود و مردم برای دریافت این خدمات به شهرهای ورامین، پاکدشت و تهران مراجعه می‌کردند.

حق پرست بیان کرد: همچنین نبود مرکز تصویر برداری در درون بیمارستان زنجیره خدمات به بیماران را قطع می کرد و مجبور به انتقال بیمار به خارج از بیمارستان بودیم.

وی تصریح کرد: در نهایت با کمک بسیار خوب شرکت نسیم سلامت خاتم و برای افزایش خدمات به بیماران و مردم شریف شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا مرکز تصویربرداری پزشکی با بهترین کیفیت در کمترین زمان خریداری و نصب شد.

حق‌پرست افزود: در این راستا بعد از احداث ساختمان با مبلغ ۲۰ میلیارد ریال، تجهیزات سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو خریداری و مراحل نصب نیز به اتمام و امور آزمایشی نیز با موفقیت انجام شد.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز ضمن ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر در بیمارستان اعم از پزشک و متخصصان، روزانه ۱۰۰ نفر می‌توانند از خدمات سی‌تی‌اسکن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول