اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فردا ساخت متروی پردیس تائید می شود

استاندار تهران گفت: استعلام مثبت محیط زیست برای ساخت متروی پردیس فردا اعلام می‌شود.

فردا ساخت متروی پردیس تائید می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مراسم  بهره برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی پردیس که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر راه برگزار شد، اظهار کرد: در گذر ۳۳ ماهه در شهرهای جدید اسکلت هایی که دوام و قوام نداشتند و فقط به مرحله سفت کاری رسیده بودند میدیدند اما امروز در پردیس علاوه بر اینکه اقدامات خوبی در جهت تکمیل واحدها صورت گرفت آنچه خدمات روبنایی و زیربنایی برای رفاه، آرامش و رفاه صهروندان نیاز بوده به هنراه فضای آموزشی و بهداشتی تامین شده است.

استاندار تهران گفت: ۲۲۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و یا بهره برداری از پروژه ها اقدام بزرگی است و شروع عملیات ۵۰۰ میلیارد تومانی این تصفیه خانه که امروز افتتاح نمادین شد و کار آن چند ماه قبل شروع شده بود جز عملکرد خوب وزارت راه و شرکت عمران است‌.

وی افزود: اقدامات جامع در بحث تامین مسکن آغاز شده و تکمیل مسکن مهر ابتدا و شروع مسکن اقدام ملی از سوی دیگر میتواند تاثیرگذار باشد.

بندپی ادامه داد: مسکن مهر مزیتی ارزشمند و نقاط ضعفی‌هم داشت اما در طرح مسکن اقدام ملی که ایده وزیر راه کنونی بود و زمانی که ساخت و ساز شروع شد در کشور ۶۰۰ هزار واحد مسکن آغاز و تمام عوامل نقاط فنی و کارشناسی آن را دیده و کار با سرعت در حال انجام است.

استاندار تهران ادامه داد: تعاونی ها این مسکن ها را برای افراد نیازمند می سازند برای اقشاری که نیازمندی هایشان بیشتر است تا این دهک های پایین که هزینه بسیاری را صرف اجاره بهای مسکن میکنند صاحب خانه شوند.

وی اضافه کرد: استانداری تهران و فرمانداری های تابعه اهمیت و درک مسکن را بالا میدانند و شورای مسکن تصمیم گیری ها را در این خصوص انجام میدهد و اعتقاد برنامه و اقدام را با هم می بینم تا با بهره گیری از ابزار قانونی کمک سازندگان کنیم.

بندپی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسانی استان هم مکلف هستند تا مشکلات موجود بر سر راه مسکن مهر و طرح اقدام ملی را بردارند.

استاندار تهران با بیان اینکه استعلام محیط زیست فردا اعلام و استعلام مثبت این سازمان برای ساخت متروی پردیس کارهای ساخت را آغاز می‌کند، گفت: متروی پرند نیز برای تغییر کاربری ها به زودی انجام می شود.

وی افزود: نیازهای اساسی و مشکلات بسیار است و باید حرفی بزنیم ‌که بتوان در آینده به آن عمل شود اما افزایش وام مسکن از ۱۵۰ به ۲۵۰ میلیون تلاش بسیاری می خواست که خوشبختانه حل شده است اما مشکل مسکن را نمیشود حل کرد اما میتوان مشکلات را کم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول