اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واگذاری ۱۸ خدمت شرکت گاز سمنان به دفاتر پیشخوان

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان گفت: در راستای برون‌سپاری و واگذاری امور، ۱۸ مورد از امور خدماتی شرکت گاز استان سمنان به دفاتر پیشخوان واگذار می‌شود.

واگذاری ۱۸ خدمت شرکت گاز سمنان به دفاتر پیشخوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر دوشنبه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه برون‌سپاری خدمات شرکت گاز استان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امروز اقدام بسیار مبارک و خیر برای مردم استان اتفاق می‌افتد که بخشی از زحمات شرکت گاز که توسط ادارات مربوطه ارائه می‌شود، به منظور کارآمدی بیشتر و پاسخگویی بهتر و همچنین تسهیل در امور، برون‌سپاری می‌شود تا امکان دسترسی بیشتر مردم به این خدمات در محل زندگی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه این امور با کمک اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان به دفاتر پیشخوان واگذار می‌شود، افزود: این مهم باعث افزایش بیشتر رضایتمندی مردم و رعایت حقوق شهروندی شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان گفت: تلاش داریم خدمات به صورت گسترده‌تر و بهتر به مردم استان ارائه شود و در نزدیک‌ترین محل به مکان زندگی خود دریافت خدمت کنند.

سعدالدین عنوان کرد: در امور واگذاری تصدی‌گری، شرکت گاز استان پیش‌قدم بوده که امری ارزشمند و قابل ‌تقدیر است.

وی با بیان اینکه با برون‌سپاری، توقعات مردم برآورده شده و هزینه‌ها نیز کاهش می‌باید، افزود: در راستای برون‌سپاری و واگذاری امور، ۱۸ مورد از امور خدماتی شرکت گاز استان سمنان به دفاتر پیشخوان واگذار می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان عنوان کرد: در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و با مدیریت جدید، سعی شده تا خدمات دفاتر پیشخوان گسترده‌تر شود.

سعدالدین گفت: ۹۵ دفتر پیشخوان در سطح استان کار واگذاری امور از طرف دولت و شرکت‌های خدمات رسان، تعویض شناسنامه و صدور شناسنامه و از این قبیل مباحث را انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: ۳۵۰ خدمت در حال حاضر به دفاتر پیشخوان از طرف دستگاه‌های دولتی واگذار شده که بسیار ارزشمند است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: علاوه بر اینکه گسترش دفاتر پیشخوان در سطح استان در دستور کار قرار داشت، نظارت خوبی وجود دارد تا خدمات واگذار شده به بهترین نحو ممکن ارائه شود.

۹۱ درصد مناطق روستایی استان سمنان؛ زیرپوشش گازرسانی

علیرضا اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه ۷۰ درصد تولید انرژی استان توسط شرکت گاز محقق می‌شود، اظهار کرد: ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۱ درصد روستاهای استان تحت پوشش گازرسانی قرار دارند.

وی عنوان کرد: ۹۸ درصد مجموع خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که این میزان سه درصد از نُرم کشوری با میزان ۹۵ درصد، بالاتر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: در حوزه ارائه خدمت به مشترکین با این تفاهم‌نامه قصد داریم تا تحول ایجاد کرده و خدمات مناسب به مشتریان ارائه کنیم.

اعوانی خاطرنشان کرد: در شرکت گاز استان بحث برون‌سپاری را دنبال کرده و تلاش داریم تا خدمات قابل ارائه را در شرایط بهتر و در مکان‌های مختلف در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: ۱۷ خدمت به صورت الکترونیکی به مشتریان شرکت گاز استان ارائه می‌شود که قرائت آنلاین کنتور یکی از این موارد است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول