اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

آموزش و پرورش را کالا کردند

دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان کشور گفت: آموزش و پرورش را کالا کردند، مدارس غیرانتفاعی را گسترش دادند و خصوصی سازی را به حدی رساندند که از کشورهای نظام سرمایه‌داری نیز جلو زدیم.

آموزش و پرورش را کالا کردند

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، حمیدرضا قلیلی فریمانی دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان کشور در نشست فرهنگیان استان خراسان رضوی، اظهار کرد: بنده محصول دانشگاه فرهنگیان هستم؛ دانشگاهی که قرار بود مقدمات تحول بنیادین آموزش و پرورش را ایجاد کند اما لیبرال‌ها و غربگرایان تمام تلاش خود را کردند تا دانشگاه فرهنگیان را تعطیل کنند و این دانشگاه مهم را تبدیل به مرکز آموزش ضمن خدمت کنند و تا توانستند آموزش و پرورش را خصوصی کردند.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید، آموزش و پرورش را کالا کردند، مدارس غیرانتفاعی را گسترش دادند و خصوصی سازی را به حدی رساندند که از کشورهای نظام سرمایه‌داری نیز جلو زدیم به طوری‌که در آمریکا ۱۰ درصد مدارس و در ایران ۱۲ درصد مدارس غیرانتفاعی است.

دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان کشور گفت: مقام معظم رهبری همواره  تحول در آموزش را مطالبه می‌کنند و ما باید در دولت جدید از مدیرانی استفاده کنیم که تحول خواه هستند و امروز بر همه فرهنگیان تکلیف است که از این فرصت استفاده کنند و امیدها را برگردانند.

وی افزود: ما معلمان جوان محصول دانشگاه فرهنگیان هستیم و آمده‌ایم تا تحول را در آموزش و پرورش ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول