اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

برخی افراد خارج از آموزش و پرورش داعیه وزارت دارند!

عضو مجمع وفاق فرهنگیان گفت: متأسفانه خبرهایی رسیده است که عده‌ای از خارج از آموزش و پرورش برای این نهاد تصمیم می‌گیرند و داعیه وزارت آموزش و پرورش را دارند.

برخی افراد خارج از آموزش و پرورش داعیه وزارت دارند!

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمدتقی فخریان عضو مجمع وفاق فرهنگیان کشور و دبیرکل اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور در نشست فرهنگیان استان خراسان رضوی اظهار کرد: دولت جدید ان‌شاءالله امید را به دل مردم و فرهنگیان باز می‌گرداند و به امید خداوند باید در تمام شئون آموزش و پرورش تحول ایجاد کند.

 وی افزود: هر بلایی که در این دوران در آموزش و پرورش به وجود آمد به خاطر عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بود و از آیت‌الله رئیسی خواهشمندیم مطالبات فرهنگیان را پیگیری کنند.

دبیرکل اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور کشور ادامه داد: سهم آموزش و پرورش در دولت باید دیده شود، اما متاسفانه خبرهایی رسیده است که عده‌ای از خارج از آموزش و پرورش برای این نهاد تصمیم می‌گیرند و داعیه وزارت آموزش و پرورش را دارند؛ مگر ما فرهنگیان و معلمان مرده‌ایم که از خارج از این خانواده برای ما تصمیم بگیرند.

مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: باید در دولت آیت الله رئیسی از جوانان به معنای واقعی کلمه استفاده کنیم.

حسین هژبری عضو وفاق فرهنگیان خراسان رضوی، معاون اسبق پرورشی وزارت آموزش و پرورش و عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی در این مراسم، اظهار کرد: بعد از مدت‌ها فرهنگیان با ایجاد یک نهاد فراجناحی به نام وفاق فرهنگیان متشکل از تشکل‌های آموزش و پرورش یک اتحاد بی‌سابقه را در بین جامعه فرهنگیان ایجاد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول