اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه ابرکوه: خیرین ابرکوه برای خرید آمبولانس مشارکت کنند

امام جمعه ابرکوه گفت: با توجه به امکانات گسترده و فناوری های به روز آمریکا، عدم توان مدیریت یک سانحه بیانگر ناکارآمدی، سوء مدیریت دولت و ساختار حاکمیتی و واهی بودن تصور مدیریت برتر آمریکا است

امام جمعه ابرکوه: خیرین ابرکوه برای خرید آمبولانس مشارکت کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به قرار گرفتن در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: آمریکا دولتی مستکبر و ترکتازی است که نه به شهروندان خود می رسد و نه به دیگران رحم می کند. در حادثه فروریختن ساختمان ۱۲ طبقه در میامی که بیش از ۱۵۰ نفر کشته و یا زیر آوار ماندند، پس از گذشت چند روز هنوز در مدیریت حادثه ناتوان مانده است.

امام جمعه ابرکوه افزود: با توجه به امکانات گسترده و فناوری های به روز آمریکا، شرایط فعلی بیانگر ناکارآمدی، سوء مدیریت دولت و ساختار حاکمیتی و واهی بودن تصور مدیریت برتر آمریکا است. این موضوع برای وادادگان و دلبستگان غرب نیز قابل توجه است که به محض وقوع یک اتفاق در کشور می گویند به خاطر عدم ارتباط با آمریکا و عدم بهره مندی از توان آنها دچار مشکل شدیم!

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: اکنون در برابر عجز آمریکا که در رسیدگی به یک سانحه ساختمانی و نجات جان شهروندانش ناتوان است، این ها چگونه به آمریکا دل می بندند که قدرتی در حال افول است و در مدیریت یک حادثه و یا کرونا و آتش سوزی در جنگل هایش در مانده است؟

حسینی به بمباران پایگاه حشدالشعبی عراق توسط آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: سردمداران واشنگتن به جای پاسخ دادن به مطالبات دولت، ملت و مجلس عراق در ترک کردن و خارج شدن از این کشور، با قلدری به حضورشان در این کشور که دستاوردی جز اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه چیز دیگری نداشته، ادامه می دهند.

وی اضافه کرد: پیام نیروهای مردمی عراقی با رژه بزرگی که در سالگرد فتوای مرجعیت در تشکیل بسیج مردمی در عراق صورت گرفت، این است که تنها بسیج مردمی توان تأمین امنیت منطقه را دارد و هرگز نیازی به آمریکا و شرکاء بحران سازش ندارند. یکی از این شرکاء امارات است که بی شرمانه برای وزیرخارجه اسرائیبل فرش قرمز پهن کرده تا سفارت اسرائیل را در ابوظبی افتتاح کند.

خطیب جمعه ابرکوه در ادامه به وضعیت اوج گیری کرونا اشاره کرد و گفت: این موجب نگرانی است مردمی که همه گونه تحت فشار اقتصادی و تنگنای معیشتی هستند، دوباره با اعمال محدودیت های بیشتر کرونایی مواجه شده و زندگی برایشان سخت تر شود. لذا تنها راهکار، رعایت اصول و شیوه هامه های بهداشتی برای قطع زنجیره کرونا است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در بحث داخلی شهرستان به کلنگ زنی احداث اورژانس بین راهی در حوزه ورودی از تفت به ابرکوه اشاره کرد و گفت: انشاالله با پیگیری‌های بعدی اورژانس آبرومند و در خور شهرستان احداث خواهد شد؛ اما در حال حاضر مشکل اصلی کمبود آمبولانس است که باید با مشارکت خیرین و دولت تأمین شود. لذا از مردم نیکوکار دعوت می شود تا در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول