اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فاز نخست پروژهٔ انتقال آب از سد طالقان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: فاز نخست پروژهٔ انتقال آب از سد طالقان که شامل انتقال آب از سد طالقان به آبیک است، به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و فازهای بعدی پروژه نیز در دستور کار قرار دارند و تا شهریور ماه اقدامات فیزیکی آن انجام خواهد شد.

فاز نخست پروژهٔ انتقال آب از سد طالقان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در رابطه با پروژهٔ انتقال آب از سد طالقان اظهار کرد: انتقال آب از سد طالقان یکی از مهم‌ترین طرح‌های نیمه‌تمام استان است که به‌دلیل کمبود اعتبارات مالی آن‌گونه که باید از سرعت لازم و مناسب برخوردار نبوده است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح بزرگ آبی از مطالبات اصلی مردم است که تکمیل این پروژه، آب شرب پایدار را برای ۱۶ شهر و ۱۹۴ روستا فراهم می‌سازد.

این مسؤول در پایان عنوان کرد: فاز نخست این طرح بزرگ که شامل انتقال آب از سد طالقان به آبیک است، به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و فازهای بعدی پروژه نیز در دستور کار قرار دارند و تا شهریور ماه اقدامات فیزیکی آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول