اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشکل چاه‌های غیرمجاز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است/کمبود بارش‌ها قزوین را با مشکل مواجه کرد

استاندار قزوین گفت: امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت چاه‌های غیرمجاز است که حواشی بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است و با توجه به این حجم از حواشی تأثیرات جدی در تصمیمات مسؤولین ذیربط مشاهده می‌شود.

مشکل چاه‌های غیرمجاز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است/کمبود بارش‌ها قزوین را با مشکل مواجه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین عصر امروز در جلسهٔ شورای حفاظت از منابع آب استان اظهار کرد: با توجه کمبود بارش‌ها در سال گذشته، استان دچار مشکلات جدی در زمینهٔ تأمین منابع آبی بوده است.

وی در رابطه با چاه‌های غیرمجاز افزود: امروز یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دغدغه‌های دولت چاه‌های غیرمجاز است که حواشی بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است و با توجه به این حجم از حواشی تأثیرات جدی در تصمیمات مسؤولین ذیربط مشاهده می‌شود.

استاندار قزوین ادامه داد: استفادهٔ نادرست کشاورزان از منابع آبی و آبیاری سنتی باعث بروز بسیاری از مشکلات کم‌آبی در حوزهٔ کشاورزی شده و این امر باعث استفادهٔ مکرر از ذخایر آب‌های زیرزمینی شده و پیامدهای ناگواری را در پی خواهد داشت.

این مسؤول در رابطه با روش‌های نوین آبیاری اذعان کرد: اداره‌کل آب منطقه‌ای با کمک جهاد کشاورزی با تبیین راهکار صحیح در چارچوب‌های سیاست‌گذاری قانونی باید فرهنگ استفاده از آبیاری نوین را در بین کشاورزان جا بیندازند.

استاندار قزوین در پایان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط شرکت‌های آب‌وفاضلاب و آب منطقه‌ای یادآور شد: مسئلهٔ آب از مسائل حساس و تأثیرگذار است که تمام آحاد مردم با آن سروکار دارند و مشکلات مربوط به این حوزه موجب نگرانی مسؤولین و مردم شده است که امیدواریم با یک راهکار صحیح و درست از این شرایط حساس به خوبی گذر کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول