اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بازگشت نساجی به وطنی با استقبال هواداران + عکس

تیم فوتبال نساجی مازندران روز پنجشنبه در خانه و در استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزبان پیکان تهران خواهد بود.

بازگشت نساجی به وطنی با استقبال هواداران + عکس

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی | 5 دیدار پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار می‌شود. نساجی با سه برد متوالی 25 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد اما هنوز در منطقه خطر است و باید در بازی‌های باقیمانده هم نتایج مطلوبی بگیرد.

شاگردان ساکت الهامی این هفته میزبان پیکان هستند تیمی که در 5 هفته اخیرش برد نداشته البته شاگردان تارتار تیم سایپا را شکست دادند که به دلیل گاف علی اصغر مدیر روستا مدیر تیم و با حکم کمیته انضباطی 3 بر صفر بازنده شدند.

پیکانی‌ها در حال حاضر با 28 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ هستند.

نتیجه این بازی ضمن اینکه برای هر دو تیم در منطقه خطر اهمیت دارد برای تمامی تیم‌های قعرنشین اهمیت دارد. البته پیکان امیدوار است که رای در کمیته استیناف شکسته شود و آنها با بازگشت 3 امتیاز در جدول لیگ چند پله صعود کنند. 

مهدی تارتار سرمربی پیکان هفته گذشته بعد از تساوی خانگی با نفت مسجدسلیمان آن را برای تیم خود باخت توصیف کرد. پیکان در بازی رفت 2 بر یک پیروز شده بود و باید دید این تیم می‌تواند نوار بردهای نساجی را قطع کند یا آنها چهارمین قربانی تیم نساجی خواهند بود؟

بازگشت نساجی به وطنی

نساجی تمرین خودش را در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار کرد تا بعد از مدت ها هواداران پرشور نساجی از نزدیک نظاره گر تمرین تیم شان باشند.

در هنگام ورود تیم فوتبال نساجی به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تشویق هواداران نساجی مازندران انگیزه خوبی به بازیکنان این تیم داد و همچنین حضور پرشور هواداران روی سکوهای وطنی در روز تمرینی نساجی بازتاب های جالبی در فضای مجازی داشت.

درخواست هواداران نساجی مازندران از کمیته استیناف به‌منظور اجرای عدالت

کمیته استیناف هنوز رای خود درخصوص بازی سایپا و پیکان را اعلام نکرده و همچنین بعد از چند ماه رای پرونده سرمربی اسبق نساجی بلاتکلیف مانده است. همین موضوع بهانه ای شد تا هواداران نساجی از کمیته استیناف به‌منظور اجرای عدالت درخواست کنند.

به گزارش فارس؛ تیم فوتبال نساجی مازندران روز پنجشنبه در خانه و در استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزبان پیکان تهران خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول