اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری سارق سابقه‌دار در سمنان/ ۲۱ فقره سرقت کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری معتاد سابقه‌دار و کشف ۲۱ فقره انواع سرقت در شهرستان سمنان خبر داد.

دستگیری سارق سابقه‌دار در سمنان/ ۲۱ فقره سرقت کشف شد

سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دینام کولر در شهرستان سمنان با توجه به اعلام شکایت برخی از شهروندان در این راستا، موضوع بلافاصله در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی‌های میدانی، اطلاعاتی و تخصصی مأموران انتظامی در این راستا گفت: پلیس در گام بعدی فردی معتاد و سابقه‌دار که به‌تازگی از زندان آزاد شده بود را به‌عنوان مظنون اصلی پرونده تحت کنترل قرار داد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به انجام اقدامات فنی و تعمیم شیوه سرقت‌های وقوع یافته با شگردهای سارق شناسایی‌شده اشاره کرد و گفت: سارق غیربومی در اقدام غافلگیرانه پلیس در یکی از مناطق حاشیه شهر دستگیر و مقداری سیم و کابل و اتصالات برق و شیرآلات از وی کشف شد.

حسنی گفت: سارق دستگیرشده مقابل ادله محکم و علمی پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت شامل دینام کولر، اتصالات برق، شیرآلات و سیم و کابل اعتراف کرد.

وی از تکمیل پرونده و معرفی مجرم دستگیرشده به مرجع قضایی خبر داد و گفت: سرقت ازجمله جرائمی است که برای مقابله و کنترل آن نیاز به مشارکت بیشتر شهروندان داریم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول