اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امسال ۱۴۰ واحد صنفی مختلف پلمب شد

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر بازار وجود دارد، گفت: امسال 140 واحد صنفی مختلف پلمب شده است.

امسال ۱۴۰ واحد صنفی مختلف پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال عزتی امروز در جمع اصحاب رسانه درخصوص عملکرد تعزیرات حکومتی کرمانشاه و میزان توفیق آن در بحث نظارت بر قیمت‌ها و گرانفروشی، اظهار داشت: مردم گله‌مند هستند که بر بازار نظارتی وجود ندارد اگر نیست، ماجرای این ۱۴ هزار پرونده‌ای که توسط سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف به سازمان ارسال شده، چیست؟.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار وجود دارد، ادامه داد: باید بستری و سایتی فراهم شود تا مردم در جریان اقدامات سازمان در خصوص احکام و مجازات‌های صادر شده برای واحدهای متخلف، قرار گیرند. که متأسفانه با عدم چنین بستری مردم از روند رسیدگی به پرونده‌ها خبری ندارند.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت یا اتاق اصناف لباس متحدشکلی در بازرسی از بازار ندارند، بنابراین مردم متوجه حضور آن‌ها در بازار نمی‌شوند و فکر می‌کنند نظارتی وجود ندارد.

وی گفت: روزانه بازرسی‌ها و نظارت‌هایی از طریق اتاق اصناف و سازمان صمت صورت می‌گیرد، ولی واحدهای صنفی زیاد است و مردم فکر می‌کنند نظارت نیست.

عزتی اشاره‌ای به برخوردها در خصوص پلمب مغازه‌ها داشت و تصریح کرد: امسال ۱۴۰ واحد صنفی مختلف پلمب شده است.

وی در پایان از مردم خواست همکاری لازم را با سازمان تعزیرات داشته باشند و هر گونه گرانفروشی، کم‌فروشی و تخلف را با سامانه ۱۳۵ در میان بگذارند.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول