اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کشف و معدوم سازی ۷ و نیم تن مواد غذایی فاسد در فردیس/۲۶ واحد صنفی متخلف پلمب شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: در طی بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ بازدید از واحدهای صنفی شهرستان ۷ هزارو ۵۱۴ تن مواد غذایی فاسد از واحدهای صنفی کشف و معدوم سازی شد.

کشف و معدوم سازی  ۷ و نیم تن مواد غذایی فاسد در فردیس/۲۶ واحد صنفی متخلف پلمب شد

محمدرضا ترابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس ، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با تشریح مجموعه اقدامات واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت فردیس در  اردیبهشت ماه گذشته، گفت: در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۴ هزار و ۶۵۸ مورد بازدید از واحدهای صنفی سطح شهرستان توسط تیم سلامت واحد بهداشت محیط در طول یک ماه گذشته انجام شده است. 

وی افزود: در نتیجه این بازدید ۲۱۵ فقره اخطار پلمب برای واحدهای صنفی متخلف صادر و ۱۱۱ واحد از مراکز و اماکن  متخلف برای  تعطیلی موقت پیشنهاد شد.  ۳۷ مورد معرفی به مراجع قضایی و ۲۶ واحد صنفی متخلف از بین مراکز و اماکن، پلمب شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در این بازدیدها ۵۴ مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام شده است؛ از کشف و معدوم سازی ۷ هزار و ۵۱۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در طول یک ماه گذشته در سطح شهرستان  خبر داد. 

وی افزود: در طول این مدت و به منظور بررسی وضعیت آب شرب مورد مصرف شهروندان و در راستای حفظ سلامت جامعه، ۳۰ مورد بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب، ۹۳ مورد نمونه برداری از  آب و یکهزار و ۷۹۰ مورد کلر سنجی آب آشامیدنی توسط بازرسان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان فردیس انجام شده است. 

ترابی بازدید از ۹۴ مرکز بهداشتی درمانی و مطب و آزمایشگاه، ۶ مورد بازدید از  زندان  و مراکز نظامی، ۲۵ مورد بازدید پارک و ورزشگاه ها، ۱۲۰ مورد بازدید از مراکز آموزشی و ۵۲ مورد بازرسی مشترک با سایر سازمان ها را از دیگر اقدامات واحد بهداشت محیط در طول یک ماه گذشته برشمرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول