اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

قرارگاه کمک مومنانه ویژه کارگران در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد/ توزیع 100 بسته معیشتی در مرحله اول

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مومنانه جامعه کار و تلاش برای اولین‌بار در استان تشکیل و 100 بسته معیشتی در میان کارگران ساختمانی و فصلی، خانواده‌های دارای کودکان کار و همچنین خانواده کارگران بستری در کمپ‌های ترک اعتیاد توزیع شد.

قرارگاه کمک مومنانه ویژه کارگران در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد/ توزیع 100 بسته معیشتی در مرحله اول

سید حفیظ الله فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در راستای نحوه کمک و دست‌گیری از کارگران متضرر در ایام شیوع کرونا، گفت: کمک به این قشر کم‌برخوردار از وظایف اصلی این مجموعه است و از ابتدا در مناسبت‌های مختلف از جمله دهه فجر یا هفته کارگر دست‌گیری‌هایی انجام می‌شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: اما در سال جاری در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام رزمایش مواسات و کمک مومنانه، قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مومنانه جامعه کار و تلاش برای اولین بار در استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این قرارگاه با همت و تلاش مدیرعاملان کارخانه‌ها، واحدهای تولیدی و بسیجیان عرصه کار و تولید بسته‌های کمک معیشتی در بین کارگران متاثر از شیوع کرونا و اقشار کم‌درآمد جامعه توزیع می‌شود.

فاضلی با بیان این که برای حفظ جان هم‌نوعان باید از مال و اموال گذشت، افزود: این موضوعات هم تکلیف دینی  و هم از آموزه‌های فرهنگی ما محسوب می‌شود؛ زیرا همواره ایرانیان به عنوان افراد نوع دوست که در تنگناها به کمک هم می‌آیند شناخته می‌شوند.

وی اظهار کرد: 100 بسته معیشتی شامل اقلام برنج، رب‌گوجه، ماکارانی و کارت هدیه به عنوان اولین مرحله خدمت‌رسانی قرارگاه مومنانه استان در اردیبهشت ماه میان کارگران ساختمانی و فصلی،خانواده‌های دارای کودکان کار و خیابانی و همچنین خانواده آن دسته از کارگران بستری در کمپ‌های ترک اعتیاد توزیع شد.

فاضلی در پایان گفت: اکنون نیز در حال جمع‌آوری کمک‌های خیران به جهت تهیه اقلام برای توزیع مرحله دوم بسته‌های معیشتی هستیم که به محض تکمیل مواد مورد نیاز توزیع بین اقشار کم‌درآمد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول