اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعلام نتایج روزهای اول و دوم مسابقات اسکواش در یزد

در روز دوم مسابقات هفته پایانی لیگ های اسکواش کشور تیم‌های مجموعه کروشه و فولاد آلیاژی به مصاف هم رفتند که با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع فولاد آلیاژی خاتمه یافت.

اعلام نتایج روزهای اول و دوم مسابقات اسکواش در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، در این دوره رقابت‌ها تیم‌های اراک، اسکواش ملوان تهران، مجموعه کروشه ستارگان ایکورت، فولادآلیاژی ایران-یزد و پالایش نفت آبادان حضور دارند.

در روز نخست دوربرگشت مسابقات اسکواش تیم فولاد آلیاژی ایران توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد تیم ستارگان آیکورت گذر کند و تیم ملوان تهران نیز با نتیجه ۲ بر یک پیروز نبرد با پالایش نفت آبادان شد. مجموعه کروشه نیز در روز نخست توانست با نتیجه ۳ بر صفر بر تیم اراک اسکواش پیروز شده است.

در مسابقات عصر روز یکشنبه تیم‌های مجموعه کروشه و فولاد آلیاژی به مصاف هم رفتند که با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع فولاد آلیاژی خاتمه یافت.
هنچنین دو تیم نفت آبادان و اراک اسکواش نیز با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع نفت ابادان خاتمه یافت و تیم ستارگان ایکورت با نتیجه صفر به ۳ مغلوب تیم ملوان تهران گردید.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول