اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان مرکز فعالیت‌های استعدادیابی اسکواش کشور شد

رئیس فدراسیون اسکواش با بیان اینکه طرح ساخت خانه اسکواش سمنان در خاورمیانه و آسیا بی‌نظیر است، گفت: این استان به‌عنوان مرکز آکادمیک و فعالیت‌های استعدادیابی کشور انتخاب شد.

سمنان مرکز فعالیت‌های استعدادیابی اسکواش کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مسعود سلیمانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح خانه اسکواش سمنان اظهار کرد: طرح ساخت خانه اسکواش سمنان در خاورمیانه و آسیا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه از امروز سمنان میزبان رویدادهای بزرگ داخلی و خارجی در ورزش اسکواش است، گفت: این مجموعه یک پرستیژ در مجموعه اسکواش کشور محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: سازه‌های به کار گرفته شده در این سالن تا امروز در انحصار آمریکا و آلمان بوده است؛ اما در ساخت این مجموعه با قدرت تولید داخلی توانستیم این مجموعه بی‌نظیر را با کمک مهندسان ایرانی مهیا و آماده کنیم.

سلیمانی بیان کرد: امروز ما هم نقش خود را ایفا و سمنان را به عنوان مرکز آکادمیک و فعالیت‌های استعدادیابی کشور اعلام می‌کنیم.

وی اظهار کرد: با تلاش‌ها و هماهنگی‌هایی که بین استان سمنان و فدراسیون و کمیته استعدادیابی انجام می‌شود، در حال و آینده جهت نگه‌داشت و پرورش استعدادها در استان تلاش می‌کنیم تا آن‌ها را به ایران و جهان معرفی کنیم.

حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این مراسم اظهار کرد: افتتاح خانه اسکواش سمنان، محرک نشاط و مقوم سلامتی است.

وی افزود: افتتاح خانه اسکواش شهرستان سمنان در راستای ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی، امری ارزشمند و باعث خرسندی است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بسیار خوشحالیم که این پروژه خاص و بی‌نظیر در کشور، نصیب استان سمنان شده است و امیدواریم این مرکز در راستای ارتقای نشاط و شادابی در بین قشر ورزشکار، جوانان و نوجوانان ما تأثیر شایانی داشته باشد.

خجسته‌پور با بیان اینکه وجود این‌گونه ظرفیت‌ها می‌تواند برای ورزش قهرمانی و همگانی ایجاد انگیزه کند، افزود: یکی از ویژگی‌های مطلوب این طرح کاهش فاصله زمانی بین کلنگ زنی تا آیین افتتاح پروژه بوده که تلاش‌ها، پیگیری و همت مسؤولان امر به‌ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان در این حوزه ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان ورزشکار استان سمنان به شهدا اقتدا کرده و همچون آن‌ها ایثارگری و از خود گذشتگی را همواره سرلوحه زندگی خود قرار داده و در راستای برافراشته شدن پرچم نظام جمهوری اسلامی ساعی و کوشا باشند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول