اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فارغ از نگاه‌های سیاسی، حضور در انتخابات ضامن اقتدار و امنیت ملی است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که با حضور و مشارکت همه جانبه مردم بار دیگر استقلال، عظمت، اقتدار و امنیت ملی و سلامت کشور و باورمندی و پشتوانه همه جانبه مردم از انقلاب و نظام‌مان را به جهانیان نشان دهیم.

فارغ از نگاه‌های سیاسی، حضور در انتخابات ضامن اقتدار و امنیت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: باید بدانیم انقلاب و نظام‌ جمهوری اسلامی در مسیر ۴۳ ساله خود چه واقعیات و چه تأثیراتی را داشته است و با چه موانع و مشکلاتی مواجه شده و به برکت داشتن رهبر هوشمند، آگاه و توانمند تمام گذرگاه‌ها، گردنه‌ها و توطئه‌های دشمن خنثی شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: با توجه به موضوعات بیان شده ضروری است مسؤولان مختلف نسبت به وضعیت و شرایط کشور و لزوم مشارکت هرچه بیش‌تر مردم و آحاد مختلف جامعه در صحنه انتخابات توجیه شوند و امکانی فراهم شود که همه با هم ید واحده و جبهه متحد در مقابل استکبار و دشمنان حق و انقلاب اسلامی شویم و شرایطی را فراهم کنیم که با حضور و مشارکت همه جانبه مردم بار دیگر استقلال، عظمت، اقتدار و امنیت ملی و سلامت کشور و باورمندی و پشتوانه همه جانبه مردم از انقلاب و نظام‌مان را به جهانیان نشان دهیم.

وی در خصوص نقش سپاه پاسداران در بصیرت‌افزایی اقشار مختلف توضیح داد: مردم خودشان توجیه هستند و رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی بخشی از این کار را انجام می‌دهند، در مجموعه اقشار بسیج با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند، تلاش شد شرایط کنونی و توطئه‌های دشمنان در انتخابات اخیر برای مردم تبیین شود.

فدا در پایان گفت: همان‌طور که حاج قاسم گفت جمهوری اسلامی حرم است بدانیم هر یک رأی دهنده مدافع حرم است؛ کاری به سلایق سیاسی نداریم و بیش‌ترین همت و تلاش‌مان مشارکت و حضور همه جانبه کشور است؛ مردم ما کاری خواهند کرد که همه جمهوری اسلامی در مقابل همه دشمنان و کفر بایستد و از مردم دعوت می‌کنم در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول