اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مسجدی‌ها مانند همیشه در تعیین سرنوشت خود مشارکت دارند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قزوین در اقدامی شایسته در دعوت مردم به مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری همانند دوره‌های گذشته نشان دادند که مسجدی‌ها همیشه در صحنه حضور دارند و در تصمیم بزرگ کشورشان مؤثر هستند.

مسجدی‌ها مانند همیشه در تعیین سرنوشت خود مشارکت دارند

حجت‌الاسلام علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین رویدادهای کشور انتخابات است که نماد مردم‌سالاری دینی در جامعه می‌باشد و از این رو باید از فرصت استفاده کنیم تا مهم بودن انتخابات در سرنوشت کشور را در میان مردم تبیین کنیم.

وی ادامه داد: مشارکت بالا بهترین راهکار برای رفع مشکلات است و حضور مردم در انتخابات موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود و توطئهٔ دشمنان را خنثی می‌کند.

این مسؤول عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از راه‌های مهم جهت قوی شدن ایران، مشارکت مردم  در انتخابات است، کشوری قوی با امنیت بالا، مقتدر و به دور از سختی و مشکلات نیازمند مشارکت حداکثری و انتخابی آگاهانه است.

رمضانی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات نشان‌دهندهٔ عهد و پیمانی دوباره با رهبری و نظام جمهوری اسلامی و شهدا و مصداق بارز ولایت‌مداری مردم است که ان‌شاءالله مردم در روز 28 خرداد با امام و شهدا تجدید پیمان خواهند کرد.

وی تأکید کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قزوین در اقدامی شایسته در دعوت مردم به مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری همانند دوره‌های گذشته نشان دادند که مسجدی‌ها همیشه در صحنه حضور دارند و در تصمیم بزرگ کشورشان مؤثر هستند.

رمضانی یادآور شد: طبق فرمودهٔ مقام معظم رهبری «اگر نابسامانی، ناکارآمدی و ضعف در مدیریت‌ها وجود دارد، باید آن را با انتخاب درست و خوب و روی کار آوردن مدیریت مردمی و اسلامی جبران کرد نه با شرکت نکردن در انتخابات»؛ بنابراین همه باید به تبعیت از رهبر انقلاب با مشارکت بالا در انتخابات در مسیر رفع مشکلات موجود و رقم زدن تحولات اساسی در کشور گام برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول