اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حمل بیش از ۶ هزار و 500 تن کالای دپو شده فارس از بندر امام(ره)

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از برنامه‌ریزی و حمل کالاهای اساسی استان خبر داد.

حمل بیش از ۶ هزار و 500 تن کالای دپو شده فارس از بندر امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا سیاهپور با اعلام این خبر اظهار داشت: حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) همواره یکی از دغدغه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به ویژه در سه ماهه نخست هر سال می باشد که با توجه به دپوی کالاهای اساسی استان در این بندر به ویژه نهاده های دامی این موضوع از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: میزان کالاهای دپو شده استان در روزهای گذشته ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن بوده که با استقرار کارشناس اداره کالا ، ریاست کانون رانندگان و نایب رئیس کانون شرکت های حمل و نقل کالای استان و با برنامه ریزی های به عمل آمده و اعزام ناوگان حمل کالا و فعالیت شبانه روزی ناوگان ۶ هزار و ۵۰۰ تن از این نهاده های دامی به ۱۲ هزار تن تقلیل یافته است.

سیاهپور افزود: این روند در روزهای آتی همچنان ادامه داشته و به صورت ویژه نیز در دستور کار قرار دارد و کمیته ای تحت عنوان کمیته حمل کالاهای اساسی جهت رصد جریان حمل و نقل و اعزام ناوگان نیز در این اداره کل تشکیل شده است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول