اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جریمه 3 میلیاردی برای دپوی کالای قاچاق در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه سه میلیاردی برای دپوی کالای قاچاق در منزلی در شیراز خبر داد.

جریمه 3 میلیاردی برای دپوی کالای قاچاق در شیراز

به گزارش سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات استان فارس، علی مبشری اظهار داشت: با دریافت اطلاعات و اخباری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی پارچه خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در شهر شیراز، ماموران انتظامی با اخذ مجوز قضایی وارد این منزل شدند.

وی افزود: ماموران طی بازرسی از این منزل تعداد 520 طاق پارچه خارجی را کشف که با توجه به اینکه پارچه‌های مکشوفه فاقد هر گونه  اسناد و مدارک مثبته گمرکی بود کالاهای مکشوفه توقیف و پرونده‌ای در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان جهت بررسی موضوع تشکیل شد.

مبشری بیان کرد: صاحب پارچه‌های مکشوفه در مراحل اولیه بازجویی اقدام به ارائه مدارکی کرد که طی استعلام از گمرک مشخص شد مدارک ارائه شده جعلی و فاقد اعتبار است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از  تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف متهم پرونده خبر داد و اضافه کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط پارچه‌های مکشوفه و جریمه سه میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

انتهای پیام/ ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول