اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

9 هزار نفر مسؤولیت امنیت انتخابات را در هرمزگان برعهده دارند/ پیش بینی مشارکت 70درصدی

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: بیش از 9 هزار نفر در هرمزگان مسؤولیت امنیت انتخابات را در این استان بر عهده دارند.

9 هزار نفر مسؤولیت امنیت انتخابات را در هرمزگان برعهده دارند/ پیش بینی مشارکت 70درصدی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی در جمع خبرنگاران در برنامه دعوت اظهار کرد: هرمزگان دارای ۳۴ هزار و ۳۹ نفر رأی اولی است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۹۹ نفر مرد و ۱۶ هزار و ۹۴۰ نفر را زنان تشکیل هستند.

وی افزود: یک میلیون و ۱۹ هزار و ۲۲۰ نفر واجد شرایط رأی دادن در سال ۹۲ در هرمزگان بودند که ۷۷.۲ دهم درصد آنان در انتخابات آن سال مشارکت کردند و در سال ۹۶ هم یک میلیون و ۱۲۹ هزار و ۲۲۸ نفر واجد شرابط شرکت در انتخابات بودند که ۷۸.۶۹ صدم درصد آنان در انتخابات شرکت کردند. امسال هم امیدواریم با شور و نشاط مردم شاهد مشارکتی 70 درصدی باشیم.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان با اظهار اینکه یک هزار و ۵۵۶ شعبه برای هرمزگان در نظر گرفته شده که یک هزار شعبه ثابت و ۵۵۶ شعبه سیار هستند، عنوان کرد: با توجه به صعب العبور بودن برخی مناطق هرمزگان مانند مناطق کوهستانی شهرستان‌های حاجی آباد، بشاگرد، میناب و همچنین برخی جزایر شعب سیار پیش‌بینی شده که با خودروهای مناسب این مناطق و شناورها به نقاط مورد نظر حمل می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۳۲۱ روستای هرمزگان دارای کرسی شوراهای اسلامی سه یا پنج نفره اند که در ۲۴ روستا داوطلب برای انتخابات شورای روستا ثبت نام نکرده بود که اکنون این تعداد به ۶ روستا کاهش یافته است، بنابراین انتخابات در ۴۵ شهر و یک هزار و ۳۱۶ روستای هرمزگان برگزار می‌شود.

به گفته رئوفی، بیش از 9 هزار نفر امسال در برقراری امنیت انتخابات در هرمزگان همکاری دارند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول