اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

28 خرداد روز جلوه بلوغ سیاسی کشور است/ افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای در هرمزگان

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: روز 28 خرداد جلوه دیگری از بلوغ سیاسی کشور است و مردم نقش خود را در رقم زدن آینده خویش با مشارکت در انتخابات نشان می‌دهند.

28 خرداد روز جلوه بلوغ سیاسی کشور است/ افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی در ویژه برنامه جشن رسانه‌ای دعوت اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی‌های مختلف تاکنون برآورد کلی آن است که مشارکت 40 و اندی درصدی رقم خواهد خورد ولی به شخصه در این زمینه به مشارکتی بالاتر خوش بین هستم و مردم ایران در روز جمعه 28 خرداد جلوه دیگری از بلوغ سیاسی خود را به نمایش می‌گذارند و نقش خود را در رقم زدن آینده خویش با مشارکت در انتخابات نشان می‌دهند.

وی افزود: تمامی تدارکات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان فراهم است و امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی برنامه ریزی شده تا تراکم جمعیت کمتری در محل شعب اخذ رای داشته باشیم و برای این منظور 10 تا 15 درصد تعداد شعب اخذ رای افزوده شده است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان با تصریح بر این که ملت ایران در سخت‌ترین شرایط و در اوج دوران دفاع مقدس نیز حضوری باشکوه را شاهد بودیم، عنوان داشت: شعب اخذ رای در این دوره افزایش یافته و همچنین در محل صندوق‌ها نیز تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده که مردم بتوانند راحت و بدون نگرانی از بیماری کرونا رای خود را به صندوق بیاندازند.

رئوفی بیان کرد: در نقاط صعب العبور در هرمزگان نیز تدارک ویژه‌ای برای جمع کردن رای مردم اندیشیده شده به طوری که در شهرستان حاجی آباد 20 شعبه و میناب 15 شعبه در منطقه صعب العبور وجود دارد که با تدابیر ویژه‌ای با خودروهای شاسی بلند و کمک دار نسبت به اخذ رای مردم اقدام خواهیم کرد.

احمد نفیسی دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان نیز در این برنامه اظهار داشت: حواشی انتخاباتی در ادوار گذشته به ویژه در انتخابات شورای شهر بندرعباس، باعث ایجاد دل نگرانی هایی برای شهروندان شده بود، امسال اما با الکترونیکی شدن رای گیری در بندرعباس این حواشی به حداقل خواهد رسید و عملا جایی برای این حواشی باقی نخواهد ماند.

وی گفت: یک ناظر بهداشتی نیز در هر کدام از شعب اخذ رای تدارک دیده‌ایم که سلامت شهروندان نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 88055
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول