اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اخلاق و قانون مداری سرلوحه برنامه‌های نامزدهای شورای شهر باشد

امام جمعه رودان گفت: شوراهای اسلامی شهر در زمان تبلیغات انتخابات اخلاق و قانون‌مداری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

اخلاق و قانون مداری سرلوحه برنامه‌های نامزدهای شورای شهر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام مهدی دری در دیدار با کاندیدای انتخابات شورای شهر رودان اظهار داشت: به برکت خون شهیدان گرانقدر انقلاب، امام عظیم الشان و استقرار نظام مقدس اسلامی، برگزاری انتخابات و توفیق خدمت گذاری نصیب خادمان مردم شده است که همه باید قدردان این موهبت الهی باشند.

وی بر رعایت اخلاق در انتخابات تاکید کرد و افزود: همه ما در هر پست و مقامی ملزم به رعایت اخلاق هستیم.

امام جمعه رودان ادامه داد: اخلاق بعد از پیروزی یا شکست در انتخابات بسیار مهم است چرا که یک مقام و منصب دنیوی نباید ما را از آخرت غافل کند.

وی ادامه داد: یقینا کسانی که در انتخابات شرکت می کننداگر با نیت خالص وارد عرصه شوند تکلیف خود را انجام داده اند و در این خصوص اول از همه باید به نامزدها تبریک گفت و زیرا با حضور پر شور خود به رونق انتخابات و خلق حماسه ی سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری جامه ی عمل پوشانده اند.

حجت الاسلام دری با دعوت از آحاد مردم برای حضور چشمگیر در پای صندوق‌های اخذ رأی تأکید کرد: هر چند سفره مردم کوچک شده است و گرانی، بیکاری برای بسیاری از خانواده‌ها مشکل ساز شده اما با وجود همه این‌ها، وظیفه همه ما این است که حضور حداکثری را تبلیغ کرده و سوای جناح بندی‌های سیاسی، در ۲۸ خرداد حماسه ای ماندگار را خلق کنیم.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول