اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راهبرد اصلی دشمنان ایجاد یاس در آستانه انتخابات است/ مردم حساسیت خود را نسبت به انقلاب به رخ کشیده‌اند

فرمانده سپاه قمربنی هاشم گفت: راهبرد دشمن القای یأس و ناامیدی در آستانه انتخابات است.

راهبرد اصلی دشمنان ایجاد یاس در آستانه انتخابات است/ مردم حساسیت خود را نسبت به انقلاب به رخ کشیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز در جمع مهندسان بسیجی به تشریح اهمیت انتخابات 1400 پرداخت و گفت: تمام مشکلات بوجود آمده در اوایل انقلاب و بروز جنگ تحمیلی، وقایع سوریه و عراق به خاطر عدم وحدت و انسجام داخلی پیش آمده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: خرمشهر در ابتدای دفاع مقدس به اشغال دشمن درآمد چون انسجام نیروهای مسلح و ارتش و سپاه و بسیج هنوز به طور کامل شکل نگرفته بود.

اکبری ادامه داد: با اراده جهادی رزمندگان، خرمشهر آزاد شد و بعد از هشت سال دفاع مقدس و صیانت از تمامیت ارضی  کشور، از فتنه‌های مختلفی نیز عبور کردیم و دنیا به شهدای ما همچون حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت در نوار غزه نیز با الگوگیری از رزمندگان ما دشمن را زمین‌گیر کرده‌اند و از نظر عرصه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران جایگاه قدرتمندی در منطقه پیدا کرده است.

اکبری گفت: ولایتمداری باعث کسب افتخارات بزرگ ما در عرصه‌های مختلف از جمله دفاعی شده و نباید نسبت به موضوعات مهم کشور بی‌تفاوت باشیم و البته مردم بارها حساسیت خود را نسبت به نظام و انقلاب به رخ کشیده‌اند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خرداد ماه، توطئه‌های دشمنان برای کاهش مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رأی را یادآوری کرد و افزود: راهبرد اصلی دشمن القای یأس و ناامیدی به مردم است، اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب خرمشهرها در پیش داریم و باید با حضور و مشارکت خود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی خواسته هزاران شهید را حفظ انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن دانست و گفت: مردم سوریه قدر امنیت را متوجه شدند و در انتخابات اخیر بالای 95 درصد در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و وحدت و انسجام خود را نشان دادند.

 اکبری خاطرنشان کرد: دشمن از عدم وحدت مردم سوء استفاده کرده و نفوذ می‌کند؛ هرچند مردم از شرایط اقتصادی و عملکرد مسئولان گلایه‌مند هستند، اما حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، عمل به تکلیف و وظیفه قانونی و شرعی است و حلال مشکلات کشور می‌باشد.

وی، جمهوریت و اسلامیت را دو رکن جدایی‌ناپذیر دانست و با برشمردن ویژگی‌های اصلح از منظر حاج قاسم سلیمانی گفت: ولایت عملی، اعتقاد حقیقی به جمهوری اسلامی و مبانی آن که جمهوریت و اسلامیت توأمان می‌باشد، بکارگیری افراد پاکدست و پرهیز از فساد و تجملات و اشرافیگری، از جمله ویژگی‌های اصلح به شمار می‌روند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۵
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول