اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتخابات یکی از خرمشهر های پیش رو است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امتحان‌های بسیار سختی بعد از ۸ سال دفاع مقدس در مقابل نظام قرار گرفت که انتخابات پیش رو نیز یکی از این امتحانات می‌باشد.

انتخابات یکی از خرمشهر های پیش رو است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری ظهر امروز در مراسم در آیین گرامیداشت سوم خرداد با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح ارزش‌های اسلامی است نه فتح سرزمین، گفت: امام در خصوص فتح خرمشهر فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، که این سخن به خاطر پیچیدگی‌هایی که در فتح این شهر بود زده شد چون دشمنان قسم خورده آمده بودند در خرمشهر بمانند و برای همیشه این شهر را از ایران جدا کنند.

 فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: در جنگ خرمشهر بیش از ۴۰ هزار بعثی حضور داشت که بیش از ۱۷ هزار کشته و ۱۹ هزار اسیر از این رژیم گرفته شد که البته این ارقام در کتاب‌های کمتر از واقعیت نوشته شده است.

وی افزود: خداوند کمک رزمندگان ناامید آمد و آنچنان کمکی کرد که علاوه بر این تعداد زخمی و کشته، تعدادی هم خود را به آب انداختند، لذا زمانی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند خرمشهرها در پیش است به خاطر سختی‌های موجود در این فتح این سخن ایراده شده است.

انتخابات پیش رو، یکی از خرمشهرهاست که باید مورد توجه قرار گیرد

 اکبری با بیان اینکه امروز وظیفه من و شما در قبال این جمله مقام معظم رهبری، حفظ عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: امتحان‌های بسیار سختی بعد از ۸ سال دفاع مقدس در مقابل نظام قرار گرفت که انتخابات پیش رو نیز یکی از این امتحانات می‌باشد زیراکه قرار است کسی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود که بخش زیادی از مشکلات مدیریتی جدا از تحریم‌ها هستند و به این مقوله برمی‌گردد.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح نیاز روز نظام مقدس است، تصریح کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در عملیات الی بیت المقدس نقش ویژه‌ای داشتند که بیش از ۳۵۰ نفر از رزمندگان استان در قالب یگان‌هایی همچون لشکر امام حسین(ع) و لشکر ۸ نجف  حضور داشتند و ۸۰ شهید تقدیم نظام کردند.

اکبری گفت: با عنوان حفظ آثار دفاع مقدس در بخش‌های مختلف استان اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که رونمایی مستند «شهید شاهمرادی» که معرفی یکی از فرماندهان تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) می‌باشد یکی از این آثار فاخر است.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول