اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بهره‌برداری پارک نواری «چهارباغ» در نهاوند

«پارک نواری چهارباغ» نهاوند به عنوان یکی از طرح‌های گردشگری به مساحت ۲۳ هزار متر مربع توسط شهرداری این شهر بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری پارک نواری «چهارباغ» در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، عصر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، مدیرکل امور شهری و روستایی، شهردار نهاوند و تنی چند از مسئولان شهرستان «پارک نواری چهارباغ» در بلوار سردار سلیمانی با سرمایه ۵۵ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار نهاوند در این مراسم با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از اوایل سال گذشته با هدف ایجاد فضای گردشگری در خروجی شهر نهاوند به کرمانشاه ایجاد شده است گفت: در این پارک که یکی از بهترین پارک‌های نواری غرب کشور است امکانات مختلف تفریحی و ورزشی برای تمام سنین طراحی و اجرا شده است.

محمد حسین‌پور گفت: در این طرح تاسیسات تفریحی مانند آب نمای کف خشک به مساحت ۲۰۰ متر مربع با ۱۵ میلیارد ریال، زمین فوتبال و اجرای چمن مصنوعی زنده یاد داریوش جهانیان با مشارکت اصغر جهانیان از خیرین شهرستان به مساحت ۸۰۰ متربع با ۵ میلیارد ریال، ایجاد پیست دوچرخه‌سواری به مساحت ۱۴۰۰ متر و اعتبار یک‌میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان و ایجاد زمین فوتبال ساحلی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما در شهرستان بالا بردن سرانه فضای سبز بود که در این زمینه طی سه سال گذشته و در دوران فعالیت بنده سه متر به سرانه فضای سبز شهرستان اضافه شده است افزود: نهاوند شهری است با قابلیت‌های گردشگری بالا که توجه به آن و ظرفیت‌های موجود ما را بر آن داشت این خطه را به مرکزی گردشگری تبدیل کنیم بنابراین در این راستا پروژه‌های گردشگری تعریف و اجرا شده‌اند.

شهردار نهاوند در پایان گفت: طی سه سال گذشته طرح‌های بزرگی مانند بام نهاوند، پیاده راه سعدی، ساماندهی مسیل با پشتیبانی و حمایت شورای شهر اجرا شده که به لحاظ اجرای طرح‌های شهری بی‌نظیر بوده است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول