اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دشمنان انقلاب از حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: دشمنان انقلاب از اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند و مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را به خشم آورده و لذا همه توان خود را برای دلسرد کردن مردم از انتخابات و شبهه انگیزی پای کار آورده‌اند.

دشمنان انقلاب از حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام محمود پاکیزه ظهر امروز در جمع پاسداران ستاد سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مصادیق جهاد فی سبیل الله در شرایط امروز شرکت و دعوت عمومی مردم به انتخابات است که همه باید به سهم و توان خود در این جهاد بزرگ فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی افزود: دشمنان انقلاب از اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند و مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را به خشم آورده و لذا همه توان خود را برای دلسرد کردن مردم از انتخابات و شبهه انگیزی پای کار آورده‌اند.

دشمنان نظام اسلامی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام دینی و انقلابی هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام دینی و انقلابی هستند و می‌خواهند ملت ایران را نسبت به گذشته پشیمان و به آینده ناامید سازند؛ بنابراین باید هوشیاری خود را نسبت به فتنه‌انگیزی و اهداف شوم دشمنان حفظ کنیم.

پاکیزه ادامه داد: ملت ایران در طول سال‌های گذشته با هدایت‌های ولایت فقیه همواره پیچ‌های تاریخی بزرگ و حساسی را با موفقیت گذرانده و در این انتخابات هم قطعاً ملت ایران با تأسی از روحیه دینی و انقلابی حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران یکی از دلسوزترین مجموعه‌ها برای تحقق فرمایشات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و امروز که یکی از فرمایشات رهبری دعوت عمومی مردم به انتخابات است سپاه با همه توان در این راستا نقش‌آفرینی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) تصریح کرد: دعوت همه آحاد مردم برای خلق حماسه در ۲۸ خردادماه یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است که اقشار بسیج نقش مؤثری در این راستا دارند و باید با استفاده از ابتکارات و هنرمندی‌ها این وظیفه مهم را انجام دهند.

پاکیزه تأکید کرد: امروز برای تشکیل دولت اسلامی نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم و این مسئله باید در گام دوم محقق شود و لذا میدان جهاد امروز در کشور مشارکت حداکثری و دعوت عمومی مردم به انتخابات است.

وی بیان داشت: اقشار بسیج می‌توانند با حضور در بین مردم آنها را به خلق حماسه ۲۸ خرداد دعوت کنند چراکه حضور در انتخابات حق ملت ایران است که می‌توانند برای سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: راهبرد دوم در انتخابات انتخاب گزینه اصلح است و ملت ایران باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنند که اولاً سرباز ولایت‌فقیه و دوما تحول‌آفرین باشد و بتواند با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت صادقانه کند.

مدیریت در نظام جمهوری اسلامی در امتداد ولایت فقیه است

پاکیزه اظهار کرد: در طول سال‌های انقلاب هرکجا که ملت ایران با هدایت‌های ولایت فقیه و با روحیه انقلابی و جهادی پیش رفته بزرگترین موفقیت‌ها را به دست آورده و هرکجا که از ولایت فقیه غافل شده علاوه بر خسران فرصت‌ها را از دست داده است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور باید به معنای واقعی به اندیشه ولایت فقیه باور و اعتقاد قلبی داشته باشد و مدیریت در نظام جمهوری اسلامی در امتداد ولایت فقیه است و غیر از این مشروعیت ندارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) با بیان اینکه دشمن با استفاده از ابزار عملیات روانی به دنبال فریب ملت ایران است و لذا همه باید هوشیار باشیم تأکید کرد: امیدآفرینی در بین مردم بر اساس وعده‌های قرآن کریم به مستضعفین یکی از ضرورت‌های مهم است و همه باید در راستای ایجاد امید در جامعه تلاش کنند.

حضور مردم در صحنه خنثی‌کننده تهدیدات دشمنان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: یکی از مسائلی که در انقلاب اسلامی همواره مهم بوده حضور مردم در صحنه است و اگر مردم حضور داشته باشند خودشان می‌توانند در سرنوشت خود اثرگذار باشند.

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی اظهار کرد: مردم‌سالاری دینی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در طول این سال‌ها با برگزاری انتخابات‌ مختلف همواره تقویت شده و انقلاب اسلامی را در طول این سال‌ها برای رسیدن به اهداف و مقصد نهایی پشتیبانی کردند.

 

وی افزود: عدم حضور مردم در صحنه یکی از بزرگترین تهدیدات جامعه محسوب می‌شود که نمونه‌های آن را در تاریخ به‌وضوح مشاهده کردیم و امت اسلام همواره از این مسئله ضربه خورده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: حضور مردم در صحنه خنثی‌کننده تهدیدات دشمنان است و آن چیزی که کار را تمام می‌کند میدان است و عرصه‌های نقش‌آفرینی در میدان متفاوت است و روزی ملت ایران در دفاع مقدس با حضور در میدان، تهدیدات دشمن را شکست می‌دهند و روزی ملت ایران در صحنه‌های دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند و امروز حضور ملت در صحنه انتخابات خنثی‌کننده فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

عبدی خاطرنشان کرد: اگر روزی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در میدان دفاع از حرم نقش‌آفرینی کردند امروز این میدان در عرصه انتخابات است و همه ملت ایران می‌توانند در آن نقش‌آفرینی کنند.

وی اضافه کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه و خصوصاً موفقیت ملت مظلوم فلسطین در جنگ ۱۲ روزه بسیار امیدبخش است و موفقیت‌های جبهه اسلام در ۲۸ خردادماه تکمیل خواهد شد و برگ زرینی در تاریخ ملت می‌افزاید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروز ملت انقلابی ایران برای فتح قله‌های بلند و تحقق اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی نیازمند یک رئیس جمهور ولایتمدار، انقلابی و جهادی هستند و انتخابات ۲۸ خردادماه بزرگترین فرصت است که ملت باید برای انتخاب یک رئیس جمهور ساده‌زیست، مردمی و خدمتگزار در صحنه حاضر شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول