اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جزئیات برنامه‌های ستاد سعید جلیلی در استان مرکزی

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی جزئیات برنامه‌های این ستاد را تشریح کرد.

جزئیات برنامه‌های ستاد سعید جلیلی در استان مرکزی

محمدباقر توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: فعالیت‌های ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در استان آغاز شده و اعضای ستاد دیدارهای چهره به چهره را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیاده‌راه امیرکبیر در دستور کار دارند.

وی تصریح کرد: در شهرستان محلات نیز ستاد سعید جلیلی فعالیت خود را آغاز کرده و در سایر شهرستان‌ها نیز نمایندگان مشغول فعالیت هستند که از علاقمندان به فعالیت در ستاد دعوت به همکاری می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان مرکزی همچنین از تولید محتوای شبکه‌های مجازی با هدف بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات خبر داد و گفت: آقای جلیلی از چهره‌های شناخته شده و مذهبی هستند که به سلامت مشهورند و اولویت مهم خود در دولت آینده را در صورت کسب رأی مبارزه با فساد قرار داده و معتقد است که مبارزه با فساد تنها در اختلاس خلاصه نمی‌شود، بلکه سپردن امور به افرادی که تخصص لازم را نداشته و یا تعارف کردن در قبول مسئولیت‌ها نیز نوعی فساد است.

توکلی حل مشکل مسکن در قالب مسکن مهر، حل مسائل معادن، رونق و شکوفایی روستاها را از اولویت‌های جلیلی برشمرد و ادامه داد: ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان برنامه‌های ویژه‌ای را برای حل چالش‌های استان پیشنهاد داده است که از جمله این برنامه‌ها رفع چالش بیکاری از طریق بازگرداندن رونق و تولید به واحدها و به کارگیری مدیران متخصص و متعهد، رفع مشکلات آلودگی هوا و آب و کشاورزی است.

وی افزود: آقای جلیلی با توجه به سفری که به استان مرکزی داشتند به درستی در جریان مشکلات واحدهایی چون هپکو و آذر آب بوده و مشکلات این واحدها را رصد کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان مرکزی گفت: تلاش در راستای عضویت کارگران در هیات مدیره شرکت‌های بزرگ به انتخاب خود کارگران و ایجاد نماینده‌ای از کارگزاری بورس به منظور انجام معاملات محصولات استان در بورس با هدف جذب گردش مالی برای استان از برنامه‌های پیشنهادی ستاد انتخاباتی به آقای جلیلی در دولت آینده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول