اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان برای انتخابات/ سوءاستفاده از جایگاه مدیریتی برای تبلیغ تخلف است

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان گفت: مدیران عالی، میانه و پایه نباید از جایگاه خود برای تبلیغ یک نامزد خاص سوءاستفاده کنند که این موضوع تخلف محسوب شده و با چنین افرادی برخورد می‌شود.

آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان برای انتخابات/ سوءاستفاده از جایگاه مدیریتی برای تبلیغ تخلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی پیش از ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: در انتخابات1400 امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت از مولفه‌های مهمی است که باید از سوی مدیران دولتی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از امروز کلیه دستگاه‌های خدماتی اعم از پلیس، اورژانس، آتش‌نشانی و ... در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند و کلیه دستگاه‌ها باید در اجرای هرچه بهتر و پرشورتر انتخابات با ستاد انتخابات استان همکاری کامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی با ستاد انتخابات استان در ارائه امکانات مورد نیاز اخلال در امر انتخابات تلقی خواهد شد و کلیه دستگاه‌ها باید در این امر مهم بسیج شوند.

عباسی تاکید کرد: همه افراد باید در ایجاد شور نشاط انتخاباتی باید سهیم باشند اما مدیران عالی، میانه و پایه نباید از جایگاه خود برای تبلیغ یک نامزد خاص سوءاستفاده کنند که این موضوع تخلف محسوب شده و با چنین افرادی برخورد، خواهد شد.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول