اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تمهیدات کرونایی برای برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فرمانداران باید تخلفات انتخاباتی در خصوص تبلیغات زودهنگام و مراعات نکردن پروتکل‌های بهداشتی را به ستاد انتخابات ابلاغ کنند که در صورت کوتاهی از این مهم با آن‌ها برخورد خواهد شد.

تمهیدات کرونایی برای برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: تا فرارسیدن زمان برگزاری انتخابات فرصت زیادی باقی نمانده که در این راستا بیش از هزار شعبه اخذ رای و 22 هزار نفر کادر اجرایی در فرآیند برگزاری انتخابات حضور دارند بنابراین تعریف پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر اجرای آن‌ها الزامی است و باید برای این مهم برنامه‌ریزی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دبیر ستاد انتخابات استان نیز باید جلسه‌ای با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی داشته باشد و پروتکل‌های ابلاغی برای برگزاری انتخابات را تبیین کند تا آن‌ها نیز مردم را مطلع نمایند.

وی تاکید کرد: فرمانداران 10 شهرستان استان باید تخلفات ستادهای انتخاباتی در خصوص بحث تبلیغات زودهنگام و مراعات نکردن پروتکل‌های بهداشتی را به صورت فوری به ستاد انتخابات استان و نیروی انتظامی ابلاغ کنند که در صورت کوتاهی از این مهم با آن‌ها برخورد خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای تامین برق مانند تهیه ژنراتور، برق اضطراری و ... باید در شعب اخذ رای اندیشیده شده و همه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با ستاد انتخابات استان برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

وی اضافه کرد: از برگزاری جلسات غیرضروری و مراسمات تودیع و معارفه در این شرایط باید اجتناب شود و جلسات ضروری نیز با حداقل افراد و در مدت زمان کوتاه برگزار شود که در خصوص این موضوع نامه‌ای به شورای اداری ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در هنگام مراجعه افراد به ادارات، قبل از ورود با استفاده از کد ملی در سامانه وزارت بهداشت ابتلای فرد به کرونا را بررسی کنند، اگر فرد در سامانه به‌عنوان فرد کرونا مثبت ثبت شده است باید از ورود او به اداره جلوگیری شود.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول