اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برپایی مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در چالوس

آیین وداع با شهید ۲۴ ساله گمنام دوران دفاع هشت سال دفاع مقدس، عصر سه‌شنبه با رعایت پروتکل بهداشتی و با حضور جمعی از خانواده شهدا، مردم و مسؤولان به نحوی با شکوهی در سپاه ناحیه چالوس برگزار شد.

برپایی مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در چالوس

به گزارش فارس از چالوس، شامگاه دوشنبه استان مازندران میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود که با ورود این پیکر مطهر برخی از شهرها اعم از مرزن‌آباد و روستاهای تابعه با حضور مردم مؤمن، خداجو و شهید پرور از پیکر مطهر شهید خوشنام استقبال کردند. 

شامگاه سه‌شنبه مراسم وداع با پیکر شهید گمنام با حضور مردم مومن و شهیدپرور چالوس در سپاه مقاومت ناحیه چالوس برگزار شد، در این مراسم معنوی مردم ولایتمدار و شهیدپرور یاد و خاطره شهدای شهرستان چالوس به خصوص شهدای گمنام را گرامی داشتند. 

مردم شهرستان چالوس در سال گذشته میزبان ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بوده و همیشه با حضور گرم خود نشان دادند که پشتیبان انقلاب، نظام هستند و در مسیر شهدا حرکت می‌کنند.

 

گفتنی است پیکر این شهید ۲۴ ساله صبح پنجشنبه ۲۰ خردادماه بعد از وداع در چند شهر به منطقه دالخانی منتقل می‌شود و پس از برگزاری مراسم یادواره شهدا در این مکان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول