اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیکر شهید گمنام ۲۴ ساله وارد استان مازندران شد

معاون هماهنگ‌کننده اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر شهید گمنام ۲۴ ساله عصر امروز وارد استان مازندران شد.

پیکر شهید گمنام ۲۴ ساله وارد استان مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید قاسم هاشمی معاون هماهنگ‌کننده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به میزبانی مردم غرب استان از پیکر یک شهید گمنام اظهار کرد: پیکر این شهید تازه تفحص شده بعد از ظهر امروز از جاده کندوان وارد استان شد.

وی افزود: این شهید بسیجی ۲۴ ساله بهمن ماه ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید و در تاریخ پنجم بهمن ماه ۱۳۹۹ در منطقه فکه تفحص شده است.

هاشمی با بیان اینکه پیکر این شهید گمنام عصر امروز در ورودی مرزن آباد مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار می‌گیرد، تصریح کرد: مراسم شب وداع شامگاه دوشنبه همراه با نماز مغرب و عشا در در حوزه مقاومت بسیج مرزن آباد برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران، گفت: مراسم شب وداع با پیکر شهید گمنام شامگاه سه‌شنبه در سپاه ناحیه چالوس و در یادواره شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.

این مسوول با اشاره به اینکه مراسم استقبال از پیکر شهید گمنام ساعت ۸ شامگاه سه‌شنبه در نشتارود برگزار می‌شود، بیان کرد: همچنین مراسم شب وداع همراه با نماز مغرب و عشا در مصلای تنکابن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مراسم صبحگاه مشترک و ادای احترام نظامی و تشریفات استقبال شهید گمنام ساعت ۸:۳۰ صبح چهارشنبه در سپاه رامسر برگزار خواهد شد. 

هاشمی با بیان اینکه مراسم استقبال ساعت ۶ عصر چهارشنبه به‌صورت خودرویی از اردوگاه شهدای هفتم تیر تا سپاه رامسر صورت می‌گیرد، افزود: همچنین مراسم وداع با پیکر این شهید گمنام همراه با نماز مغرب و عشاء در مصلی این شهرستان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران، اظهار کرد: پیکر این شهید ۲۴ ساله صبح پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه به منطقه دالخانی (محل ترور ۷ پاسدار و بسیجی رامسری بدست منافقین در سال ۱۳۶۱) منتقل شده و پس از برگزاری مراسم یادواره شهدا در این مکان خاک‌سپاری خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول