اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شلیک منور در مرز لبنان و فلسطین اشغالی + فیلم

رسانه‌های صهیونیستی ادعا می‌کنند در پی مشاهده‌شدن تحرکات مشکوک در مرز فلسطین اشغالی و لبنان، ارتش این رژیم چند گلوله منور به آسمان جنوب لبنان شلیک کرده است.

شلیک منور در مرز لبنان و فلسطین اشغالی + فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی بامداد دوشنبه از شلیک چند گلوله منور توسط ارتش رژیم صهیونیستی به آسمان منطقه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری فوری گزارش داد که در پی مشاهده‌شدن تحرکات مشکوک در شهر مرزی «شلومی» واقع در شمال فلسطین اشغالی، ارتش اسرائیل چند گلوله منور به آسمان جنوب لبنان شلیک کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی ادعا می‌کنند که تلاش‌هایی از سوی افراد ناشناس برای بریدن فنس‌های امنیتی و نفوذ به شمال فلسطین اشغالی انجام شده است.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، ارتش اسرائیل نیز در حال جست‌وجو و بررسی منطقه برای یافتن افراد ادعایی است که فنس‌های امنیتی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را لمس کرده بودند.

 

 

 

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش می‌دهند که ارتش از ساکنان شمال فلسطین اشغالی خواسته که در خانه‌های خود بمانند و از بیرون آمدن یا نزدیک شدن به مناطق مرزی خودداری کنند.

پیش از این نیز، مسئولان رژیم صهیونیستی که از سخنرانی چند روز پیش «سید حسن نصرالله» دبیر کل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان به وحشت افتاده بودند، برای جلوگیری از نمایان شدن نگرانی‌های خود، پشت اظهارات تهدیدآمیز پوشالی و تکراری علیه لبنان پنهان شدند.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تهدید درباره تهاجم به لبنان در صورت وقوع هرگونه حمله‌ای از شمال فلسطین اشغالی، مدعی شد که ارتش این رژیم برای پاسخ دادن به هرگونه عملیاتی از نوار غزه نیز آماده است. (جزئیات بیشتر)

دبیر کل حزب‌الله در سخنرانی خود به مناسبت «عید مقاومت و آزادسازی»، زوال رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر از قبل دانست و با بیان اینکه تعرض به قدس باید معادل جنگ منطقه‌ای باشد، تأکید کرد که نتیجه این جنگ چیزی جز زوال اسرائیل نخواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول