اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش لبنان: قطب‌نمای ما به سمت دشمن اسرائیلی است

فرمانده ارتش لبنان گفت که قطب‌نمای این کشور همچنان به سمت دشمن اسرائیلی و مقابله با طرحهای توسعه‌طلبانه آن است.

ارتش لبنان: قطب‌نمای ما به سمت دشمن اسرائیلی است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «جوزف عون» فرمانده ارتش لبنان بر ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی و طرحهای توسعه‌طلبانه این رژیم تأکید کرد.

عون به مناسبت روز «مقاومت و آزادسازی» گفت که امسال به خاطر قهرمانی و جانفشانی ملت لبنان برای مقابله با دشمن اسرائیلی، با سالهای گذشته متفاوت است.

وی با اشاره به شکست ابهت رژیم صهیونیستی و از بین رفتن اسطوره برتری این رژیم، تصریح کرد: «فقط با بازپس گیری باقی مانده خاک خود، آزادسازی کامل خواهد شد».

شبکه «ال.بی.سی» لبنان به نقل از عون گزارش داد، باید مناطق اشغالی مزارع «شبعا»، ارتفاعات «کفرشوبا» و بخش شمالی شهرک «الغجر» آزاد شود.

فرمانده ارتش لبنان با اشاره به فشار اقتصادی بر مردم این کشور، در عین حال تصریح کرد: «قطب‌نمای ما به سمت دشمن اسرائیلی و طرحهای خونبار و توسعه‌طلبانه آن است».

وی ادامه داد: «رخدادهای فلسطین اشغالی، بیانگر تجاوزگری این رژیم و تبعیض آمیز بودن آن است... کما اینکه تروریسم نیز در صدر اولویتهای ما قرار دارد.

عون خاطر نشان کرد، هر اندازه مشکلات افزایش یابد، ارتش نیز حق مقابله با هر گونه تجاور را برای خود محفوظ می‌داند و از مرزها در برابر دشمن اسرائیلی، دفاع خواهد کرد.

فرمانده ارتش لبنان در پایان تأکید کرد که این نهاد لبنانی، در راستای توقف تجاوزات صهیونیستها به حاکمیت این کشور تلاش خواهد کرد تا بتواند از منابع ملی زمینی و دریایی خود استفاده کند.

انتهای پیام/م

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول