اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مستمری مددجویان کمیته امداد زنجان افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد زنجان گفت: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کمک معیشت اردیبهشت ماه را با افزایش ۶۷ درصدی دریافت کردند.

مستمری مددجویان کمیته امداد زنجان افزایش یافت

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از افزایش کمک معیشت مددجویان این نهاد حمایتی از اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کمک‌معیشت اردیبهشت ماه را با افزایش ۶۷ درصدی دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه این افزایش از اردیبهشت ماه امسال در کمک معیشت مددجویان عادی و تبصره ۱۴ لحاظ شده است افزود: خانوارهای مددجویی تا اردیبهشت ماه سال‌جاری حداکثر تا سقف ۶۱۷ هزار تومان در ماه دریافت می‌کردند که با افزایش ۶۷ درصدی این میزان به یک میلیون و۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. 

صفری خاطرنشان کرد: براین اساس کمک معیشت خانوارهای یک نفره در سال جاری مبلغ ۳۵۰ هزار تومان شده است که این مبلغ برای خانوارهای دو نفره ۵۰۰ هزار تومان و برای خانوارهای سه نفره ۷۰۰ هزار تومان، خانوار چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و خانوار پنج نفره یک میلیون و۱۰۰ هزار  تومان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: افزایش کمک‌معیشت ماهانه مددجویان با هدف کمک به معیشت خانواده‌های مددجو و با مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

 صفری با بیان اینکه تعداد ۲۶ هزا ر و۳۹۰ خانوار مددجویی معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: در اردیبهشت ماه سال‌جاری مبلغ بیش از 13 میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان کمک معیشت به حساب سرپرستان خانواده‌های مددجویی استان واریز شده است.

وی همچنین ضمن قدردانی از مردم ولایی، خیر و نیکوکار استان به لحاظ کمک و مشارکت در طرح‌های این نهاد در دستگیری از نیازمندان به برنامه‌های ماه مبارک رمضان سال‌جاری اشاره کرد و گفت: جذب هزار و ۲۷۲ حامی جدید، طبخ و توزیع ۱۶۵ هزار پرس غذای گرم و تهیه و توزیع 42 هزار و۴۳۳  بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های مددجو از برنامه‌های مهم اجرایی کمیته امداد استان در این زمینه بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول