اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مستمری مددجویان 20 درصد افزایش یافت

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: مستمری مددجویان بهزیستی زنجان با 20 درصد افزایش پرداخت شد.

مستمری مددجویان 20 درصد افزایش یافت

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هرچند طی سال‌های گذشته مستمری مددجویان افزایش‌هایی داشته است ولی میزان مستمری هیچ گاه معادل  20 درصد حداقل دستمزد نبوده است که خوشبختانه امسال این امر محقق شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از واریز مستمری مددجویان با افزایش 20 درصدی خبر داد و گفت: در راستای کاهش فقر و بهبود معیشت خانوارهای دهک‌های پایین مستمری مددجویان از سال 92 تاکنون هفت تا 11 برابر افزایش داشته است.

وی افزود: با تحقق ماده 79 قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر برقراری مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره ) به میزان 20 درصد حداقل مستمری کارگران از اردیبهشت ماه سال جاری مستمری مددجویان بهزیستی بر اساس بُعد خانوار از 350 هزار تومان تا یک میلیون و صد هزار تومان پرداخت شد.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه خانواده مددجوی تک نفره، سال گذشته مبلغ 198 هزار تومان مستمری دریافت می‌کرد که این رقم در سال جاری به 350 هزار تومان رسید، افزود: همچنین رقم پرداختی برای خانواده دو نفره از 331 هزار تومان به 500 هزار تومان و برای خانواده سه نفره از 430 هزار تومان به 700 هزار تومان رسیده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به پرداخت مابه التفاوت افزایش مستمری فروردین ماه در روزهای آتی افزود: در سال جدید خانواده چهار نفره زیرپوشش 900 هزار تومان و خانواده پنج نفره  بالای یک میلیون و 100 هزار تومان مستمری دریافت خواهند کرد.

 محمدی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 29 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند که از این تعداد بیش از 18 هزار نفر مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول