اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تنها 13 درصد ثبت‌نام کنندگان شوراهای زنجان رد صلاحیت شدند

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: در مجموع در استان 13 درصد ثبت‌نام کنندگان رد صلاحیت شدند.

تنها 13 درصد ثبت‌نام کنندگان شوراهای زنجان رد صلاحیت شدند

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در استان زنجان ۷۲۸ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند، اظهار کرد: ۵۶ نفر از ثبت‌نام کنندگان در هیأت‌های اجرایی رد صلاحیت شدند.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی زنجان با اشاره به اینکه ۶ نفر از ثبت‌نام کنندگان قبل از رسیدن به هیأت نظارت شهرستان انصراف دادند، گفت: تعداد افراد رد صلاحیت شده توسط هیأت نظارت شهرستان ۱۰۸ نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع هیأت نظارت و اجرایی شهرستانی ۱۳۸ نفر را رد صلاحیت کردند، گفت: این آمار معادل ۲۱ درصد ثبت نام کنندگان است.

وی با اشاره به اینکه در بررسی رد صلاحیت‌ها در هیأت عالی نظارت استان ۳۷ نفر مجدد تایید شدند، عنوان کرد: این تغییرات موجب شد، در مجموع ۱۳ درصد در استان زنجان رد صلاحیت شدند.

شجاعی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۰۱ نفر رد صلاحیت شده در استان زنجان باقی ماند، گفت: ۸۵ نفر اعتراض به رد صلاحیت خود داشتند که اعتراض آنها در هیأت نظارت مرکزی بررسی شده است و نتیجه آن تا ۱۵ خرداد ماه به اطلاع داوطبان می‌رسد.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی زنجان با اشاره به اینکه زنجان نسبت به سایر استان‌ها وضعیت خوبی دارد، گفت: در برخی استان‌ها رد صلاحیت ۴۰ درصدی بوده است.

وی با تاکید بر اینکهدر تایید و رد صلاحیت‌ها هیچ دید سیاسی نداشتیم و صف‌بندی‌ها را قبول نداریم، گفت: سفارشی برای رد یا تایید در این زمینه پذیرفته نشد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول