اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مسمومیت با نوشیدنی ۱۲ نفر را راهی مراکز درمانی فارس کرد

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: ۱۲ نفر به دلیل مصرف نوشیدنی فاسد مسموم و راهی بیمارستان شدند.

مسمومیت با نوشیدنی ۱۲ نفر را راهی مراکز درمانی فارس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد جواد مرادیان با اعلام این خبر، اظهار داشت: ساعت ۱۴ و ۴۴ دقیقه ظهر امروز با اعلام تماس با مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ استان فارس مبنی بر مسمومیت تعدادی بلافاصله امدادگران اورژانس به محل حادثه واقع در یکی از باغ‌های اطراف شیراز  اعزام شدند.

او با بیان اینکه ۱۲ نفر به دلیل مصرف نوشیدنی فاسد دچار مسمومیت شدند، افزود: ۶ نفر از افراد مسموم به بیمارستان نمازی، یک نفر به بیمارستان کوار و ۵ نفر دیگر به بیمارستان شهید فقیهی منتقل و تحت مراقبت‌های ویژه بستری‌ شده‌اند.

مرادیان با بیان اینکه در بین مسموم شدگان مورد فوتی گزارش نشده است، ادامه داد: برای امدادرسانی به این افراد مسموم ۵ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اوزژانس به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس استان فارس تصریح کرد: علت مسمومیت مشخص نیست و به منظور بررسی دقیق تر نوشیدنی مورد مصرف مورد آزمایش قرار گرفت.

مرادیان در انتها توصیه کرد قبل از خوردن هر گونه نوشیدنی به تاریخ و نوع نوشیدنی دقت شود.

دو کشته و شش مصدوم در محور جاده داراب به بندرعباس

مسؤول اورژانس ۱۱۵ شهرستان داراب گفت: در ساعت ۱۹:۴۹ سه شنبه، یک مورد تصادف پیکان با پژو در محور جاده داراب به بندرعباس(نرسیده به قلعه بیابان) به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ گزارش شد، که به دلیل کثرت مصدومین بلافاصه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
هادی کشاورز افزود: بخاطر شدت بالای مکانیسم حادثه، متاسفانه دو نفر از سرنشینان خودروها در صحنه تصادف فوت کرده و ۶ نفر دیگر پس از رهاسازی و انجام اقدامات درمانی به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب انتقال یافتند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول