اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بسته حوادث| از قتل مردی در کوهچنار تا تصادف زنجیره‌ای در فسا

مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس، از تصادف زنجیره‌ای در محور فسا تا قتل یکی از اهالی کوهچنار را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

بسته حوادث| از قتل مردی در کوهچنار تا تصادف زنجیره‌ای در فسا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز اخیر در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

مشاجره بر سر میراث، منجر به قتل برادر شد

فرمانده انتظامی کوه چنار گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، قاتلی که به خاطر ارث و میراث با ضربات چاقو  برادر  49 ساله  خود را به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.

لطف‌اله محمدی با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از محلات شهر قائمیه، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد فردی 51 ساله به علت ارث و میراث با ضربات چاقو برادر 49 ساله خود را به قتل رسانده و به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی کوه چنار بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و با اقدام به موقع و هوشمندانه، گشت‌های محسوس و نامحسوس، به کارگیری شگردهای پلیسی و تعامل سازنده با خانواده آن، قاتل عرصه را بر خود تنگ دید و مجبور به معرفی خود به پلیس شد.

محمدی با بیان اینکه قاتل پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: نیروی انتظامی با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کند.

علی سیاه و همدستش سارقان به عنف کوه دراک بودند

رئیس پلیس آگاهی استان، گفت: علی معروف به سیاه و همدستش که به صورت پیاده همچنین با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده کوه دراک شیراز با سلاح سرد اقدام به اخاذی و سرقت به عنف از شهروندان می کردند، دستگیر شدند.

کاووس حبیبی با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و اخاذی توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده کوه دراک و احساس ناامنی و نارضایتی بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و اقدامات شبانه روزی، مخفیگاه سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه هر 2 نفر دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به 10 فقره سرقت به عنف طلاجات، موبایل، وجه نقد و ... از شهروندان اعتراف کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

حبیبی از شهروندان خواست چنانچه از آنان در محدوده کوه دراک سرقت به عنف و اخاذی به شیوه قید شده صورت گرفته است برای پیگیری به پایگاه غرب پلیس آگاهی فارس واقع در خیابان همت شمالی مراجعه کنند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت

فرمانده انتظامی فیروزآباد از شناسایی و دستگیری یک سارق اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

مهدی جوکار بیان کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از اماکن خصوصی در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی فنی صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه دار شدند و در یک عملیات غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده، متهم به 15 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه زندان شد.

وقوع تصادف زنجیره‌ای در فسا

رئیس پلیس راه شمالی استان، گفت: بر اثر برخورد 3 دستگاه خودرو در محور مواصلاتی "فسا"، 2 نفر بر اثر شدت جراحات وارده فوت و 6 نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

عبدالهاشم دهقانی اضافه کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور مواصلاتیی فسا، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه پراید با 5 سرنشین با 2 خودرو پژو 206 با 2 سرنشین و وانت پیکان برخورد کرده‌ است.

رئیس پلیس راه شمالی استان، خاطرنشان کرد: در این حادثه راننده پژو و وانت پیکان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و دیگر سرنشینان خودروها که 6 نفر بوده‌اند مجروح و راهی بیمارستان شدند.

دهقانی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پژو 206 اعلام کردند.

8 مجروح نتیجه برخورد 2 خودرو

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برخورد 2 خودرو تیبا و پژو پارس در محور "فسا-جهرم" با 8  مجروح خبر داد.

کاووس محمدی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره تصادف فوتی در محور "فسا-جهرم" به ماموران اعلام و به دنبال آن، ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند یک خودرو تیبا با 5 سرنشین به شدت با  سواری پژو پارس با 3 سرنشین برخورد کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه در این حادثه همه 8 سرنشینان مجروح و راهی بیمارستان شده‎‌اند، تصریح کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پژو اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول