اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۹۷/ شهید اسدالله افراسیاب‌پور: حکومت الله حکومت نهایی خواهد بود

شهید اسدالله افراسیاب‌پور در وصیت‌نامه خود آورده است: آمریکا و ابرقدرت‌ها از بین رفتنى هستند و ابرقدرت نهایی حکومت الله به رهبری امام زمان است که با همت شما زمینه براى آمدن امام مهدى(ع) آماده خواهد شد.

۲۰۹۷/ شهید اسدالله افراسیاب‌پور: حکومت الله حکومت نهایی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید اسدالله افراسیاب پور:

بسم الله الرحمن الرحیم

شب است و باد آنچنان چادر را تکان میدهد که گویى خیال دارد ما را با چادر به هوا ببرد، عجب دعاى کمیلى بود امشب وسط دعا بود که خبر آماده‌باش را دادند نمى‌دانم چطور شد یک دفعه به فکر نوشتن وصیت نامه افتادم من که صبح تا شب براى برادران رزمنده وصیت‌نامه مى‌نویسم هیچ تا الان به فکر نبوده‌ام که براى خودم بنویسم.

آیا انسان در خانه به دور از هیاهوى مرگ درک خواهد کرد که زندگى چقدر بى ارزش است!؟ خیر... به خدا فقط اینجا انسان به این حقیقت پى می‌برد که دنیاى زیباى دیگرى ماوراى این وابستگى‌ها ى رنگارنگ هست. اى خدا فریاد از غفلت ما که پرده‌ها چگونه جلو حقیقت را براى دیدن انسان مى‌گیرد و از جلوه‌ها مى‌کاهد.

اکنون فرمان آماده‌باش داده شده بچه‌ها شور و شوقى دارند همه آماده‌اند و همه ذکرشان حسین و کربلاست.

به عقب برمی‌گردم که چرا به جبهه آمدم؟ برای اطاعت از امر ولى فقیه و انجام وظیفه و جهاد در راه خدا و یارى اسلام عزیز بود و امیدوارم با شهادت در راه خدا گناهانم پاک شود.

عزیزان راه حق همین راه امام است که دنباله‌رو آن باشید، به نمازتان اهمیت دهید، قرآن بخوانید و مسائل اصلى اسلام را فداى جزئیات نکنید، حوزه‌ها را تقویت کنید، به آخرت هم توجه کنید. دنیا را فقط روز امتحانى بدانید که اگر مقاومت کنید برنده این مسابقه شمائید. آمریکا و ابرقدرت‌ها از بین رفتنى هستند با همت شما زمینه را براى آمدن امام مهدى(ع) آماده خواهد شد. منتظر باشید و آماده که سرها باید در رکاب او برود و خون‌ها باید ریخته شود.

پدر و مادرم  مرا از خدا گرفتید و به خدا دادید در دادن امانت بخل نورزید و گریه نکنید که اگر گریه کنید روح من را آزرده‌اید. از خدا برایم طلب آمرزش گناهان را بکنید. راه اصیل اسلام را بگیرید و دعا براى  امام کنید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول