اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان است

امام‌جمعه آستارا در مراسم جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان استبهمن را سرآغاز حکومت الله بر جهان دانست و گفت: با تلاش‌های حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم و مسؤولین، انقلابی شکل گرفت که تنها هدف آن، حاکمیت اسلام و نظام اسلامی در کشور بود.

۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا صبح امروز در مراسم جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی در بلوار معاد این شهرستان اظهار کرد: بیان قرآن کریم اهمیت بعضی از روزهای خاص را نشان می‌دهد و ۲۲ بهمن یکی از روزهایی است که باید به مردم و مسؤولین یادآوری شود.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه به تعبیر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن ۹۹ سرآغاز حکومت الله بر جهان است و تصریح کرد: در ایران دوهزار و ۵۰۰ سال حکومت شاهنشاهی حاکم بود و در سایه این حکومت، احکام و آموزه‌های الهی فراموش و مردم از دین زده شده بودند.

استاد حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) شهرستان آستارا بنیان‌گذار کبیر  انقلاب اسلامی را احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر حاضر دانست و بیان کرد: با تلاش‌های حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم و مسئولین انقلابی شکل گرفت که تنها هدف آن حاکمیت اسلام و نظام اسلامی در کشور بود.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی علیرغم تهدیدها و توطئه‌های استکبار جهانی و مزدوران داخلی هم‌اکنون ۴۲ سالگی خود را جشن می‌گیرد و در اینجا جمع شده‌ایم تا به دنیا نشان دهیم که با هوشیاری مردم انقلاب اسلامی پابرجا خواهد ماند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه مادامی‌که مردم درصحنه بوده و از نظام و انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کنند یقین حاصل کنید که انقلاب اسلامی روز‌به‌روز بااقتدار بیشتر به مسیر خود ادامه خواهد داد، گفت: اثرگذاری انقلاب اسلامی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی شاهد هستیم.

به گزارش فارس، مرزداران غرب استان گیلان با برپایی کاروان خودرویی و موتوری از مقابل بلوار معاد تا مصلا نماز جمعه و سردادن شعارهای انقلابی بهار ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. اجرای سرود توسط دانش‌آموزان دستان غیردولتی سعادت از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام /۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول